BMW se pripravlja na najbolj konkurenčno revolucijo. V nedavnem poročilu za vlagatelje je odbor BMW navedel, da se modeli, kot sta BMW Serije 3 Grand Turismo in BMW Serije 2 Gran Tourer, ne bodo več proizvajali. Ta odločitev ni bila sprejeta zaradi morebitnega neuspeha, temveč zato, ker naj bi se osredotočili na prihodnje izzive hibridne in električne mobilnosti.
MINI se iz športne blagovne znamke spreminja v navzkrižno, sestavljeno iz majhnih avtomobilov, terencev in tudi nekaterih športnih vozil. Kmalu se bo predstavil MINI Cooper SE, prvi popolnoma električni mini, ki bo na voljo v velikem obsegu. Tudi Rolls-Royce ne zanemarja ekološkega vidika hibridnega ali električnega avtomobila in še vedno nadaljuje svojo pot k prestolu.
Kot del pogona za elektrifikacijo skupine BMW bodo prihodnje platforme lahko sprejele motorje z notranjim zgorevanjem, vtične hibride (hibrid plug-in) in električni pogon. BMW je prav tako opazil, da bodo cene električnih vozil v prihodnosti padle zaradi nižjih stroškov baterije in povečanja učinkovitosti.
12 novih električnih in 13 hibridnih modelov
Leta 2012 se je rodila ideja o ‘Born Eletric’ za znamko BMW i, ki je zdaj razširjena na BMW Group. Trinajst let pozneje, do leta 2025, bo vsega skupaj kar 12 ponujenih električnih modelov, od tega lahko čez dve leti pričakujemo MINI Cooper SE, BMW iX3, BMW iNEXT, BMW i3 in BMW i4. Za ponudbo hibridnih Plug-in modelov lansirajo BMW 530e, BMW 530e Touring, BMW 330e, BMW 745e, v Seriji X pa BMW X5 xDrive45e in BMW X3 xDrive30e. Skupaj se bodo dvignili do končnega števila 13 v roku petih let.
Osredotočajo se tudi na tehnologijo avtonomne vožnje in vozila, ki so potrjena s pol-avtonomnim sistemom Stopnje 3, katerih proizvodnjo bodo začeli leta 2021. Istega leta bo prav tako uveden pilotni program tehnologije Stopnje 4 in Stopnje 5. Slednji bo popolnoma avtonomen in bo dosegel hitrost do 70 km/h, kar je sprejemljiva meja, glede na to, da bodo delovali predvsem na mestnih območjih.
V javnost so prišle tudi fotografije najnovejših prototipov, ki so jih testirali v zimskih razmerah na robu arktičnega kroga na Švedskem. Pri BMW so povedali, da ravno zaradi testiranja na “ledenih površinah zmrznjenih jezer, na snegu in v mrazu, elektromotorji, visokonapetostne baterije, moč elektronike BMW eDrive tehnologije, kot tudi sistem za nadzor vzmetenja, dokazujejo visoko raven zmogljivosti in zanesljivosti.”
Več podrobnosti o preizkušenih modelih si preberite spodaj.
BMW iX3
Z začetkom naslednjega leta bo v iX3 prvič predstavljena peta generacija BMW eDrive tehnologije. Izjemno zmogljivi električni motor in visokonapetostna skladiščna enota, ki vključuje State-of-the-art tehnologijo baterije, omogočata užitek v povsem električni vožnji in jo popeljeta v novo dimenzijo. Z dosegom več kot 400 kilometrov in možnostjo uporabe DC polnilnih postaj z zmogljivostjo 150 kW za polnjenje baterije, je prvi električni SAV idealen za vsakodnevno uporabo in tudi daljša potovanja. Tako bo prvi model, proizveden za celoten globalni trg, nastajal pa bo pod okriljem BMW Brilliance v Šanghaju.
BMW i4
Ta model prinaša užitek v vožnji brez emisij v kombinaciji z izstopajočo športnostjo. Štirivratni kupe sega v premijski srednji segment in združuje dinamično zasnovo z navdihujočo zmogljivostjo na visokem nivoju voznega udobja. Peta generacija BMW eDrive tehnologije omogoča vožnjo do 600 kilometrov, poleg tega pa se lahko razvoj spontane moči električnega motorja uporablja tudi za doseganje dinamične vožnje izkušnje. BMW i4 doseže 100 km/h v samo 4 sekundah, za najvišjo hitrostjo nad 200 km/h. Proizvajal ga bo obrat v Münchnu.
BMW iNEXT
Z lastnostmi in dimenzijami luksuznega SAV-a, peto generacijo električne pogonske enote in sistema za visoko avtomatizirano vožnjo, novi iNEXT pooseblja prihodnost užitka v vožnji na celovit način. Kot prihodnost BMW-jevega modularnega sistema, združuje inovacije na področju oblikovanja, avtomatske vožnje in elektrifikacije. BMW eDrive zagotavlja doseganje razdalje preko 600 kilometrov, avtomobil pa je opremljen tudi z najnovejšimi funkcijami povezljivostmi in je tako izdelan za avtomatizirano vožnjo na Stopnji 3. To tehnologijo bodo proizvajali na obratu v Dingolfingu v Nemčiji.