Izid nove generacije serije 3 je vse bližje, zato je čedalje več detajlov znanih tudi o naslednji generaciji BMW M3. Sedaj je jasno kako močan motor ga bo poganjal, spoznali pa ga bomo že prej in sicer v BMW X3M in X4M.

Baziran na sedanjem S55 3.0 litrskem šestvaljniku, vgrajenem v modelih BMW M3 in M4, bo naslednje leto plod dela M inženirjev predstavljal novi S58 pogonski agregat, ki bo vseboval tako nove sestavne dele, kot tudi novo programsko opremo in tako proizvajal okoli 480 konjskih moči. Nov močnejši pogonski agregat pa svojega debija ne bo doživel v naslednji generaciji modelov BMW M3 in M4, temveč bo svoje mesto še prej našel v prihajajočih modelih X3M in X4M.

Ravno slednja modela bosta kupcem predstavljena prvič v zgodovini. Zagotovo bosta po vseh teh letih čakanja in razvoja zelo zanimiva na pogled ter zagotovo izjemno dobra v sami vožnji. Ravno BMW X3M bo tako navkljub skorajšnjemu prihodu še vedno izjemno pozen, saj so tekmeci kot sta Audi in Mercedes Benz, kupcem že ponudili podobne zmogljive različice športnih terencev kot sta Audi SQ5 ter Mercedes GLC63 AMG.

BMWBLOG-F97-X3M (12)

Slišali smo tudi govorice, da bi prihajajoči G80 BMW M3 lahko prvič v avtomobilih z M oznako uporabil 48 voltno hibridno tehniko kar pomeni, da bi lahko prejel še dodatno oznako MHEV (Mild Hybrid Electric Vehicle). Ker bo zgrajen na novi CLAR platformi, v naslednjem BMW M3 ravno tako pričakujemo veliko karbonskih vlaken. Poleg karbonske strehe, ki je vgrajena tudi že v trenutnih modelih, naj bi nekaj karbonskih vlaken tudi pomagalo ojačati šasijo vozila, kar pomeni še manjšo maso in v kombinaciji z močnejšim pogonskim sklopom tudi mnogo boljše zmogljivosti.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code