Poleg tega, da se lahko prej veselimo nove generacije BMW X5, bodo s tem obenem zagotovili tudi, da bo le ta ostal konkurenčen na tem izjemno tekmovalnem in hitro razvijajočem se trgu. Tako kot prejšnji dve generaciji BMW X5 M, bo tudi novi F95 X5 M zgrajen na osnovi običajnega BMW X5, ki sedaj z občutnim znižanjem teže, obljublja mnogo boljšo vozno dinamiko od predhodnikov. Skrivnost je seveda v novi CLAR modularni platformi, ki bo zahvaljujoč uporabi lahkih materialov kot sta aluminij in s karbonskimi vlakni ojačana plastika (CFRP) poskrbela, da bo končna skupna teža avtomobila precej nižja od predhodnikov (okoli 150 kilogramov).
Z boljšo osnovo, bodo M inženirji iz Garchiga zelo verjetno razvili tudi mnogo boljšo M različico velikega SUV-a, z velikim prirastkom v moči in mnogo boljšo vozno dinamiko. Pod pokrovom F95 X5 M, bo svoje mesto našel 4.4 litrski twin-turbo V8 motor, ki bo proizvajal vsaj 600 konjskih moči in 750 Nm navora, tako kot v novi generaciji BMW M5. Vso to moč bo prenašal osem stopenjski ZF avtomatski menjalnik, ki bo predelan posebej za ‘služenje’ v X5 M.
BMW bo tako predstavil tretjo generacijo F95 X5 M konec leta 2019, prve primerke pa lahko tako na cestah pričakujemo leta 2020, torej približno dve leti zatem, ko bodo na ceste zapeljali prvi primerki BMW G05 X5.