Bolj, kot smo se bližali njegovi predstavitvi, glasnejše so bile govorice o tem, da gre oz. naj bi šlo za najhitrejši BMW vseh časov.

Bavarci so seveda na to lahko več kot upravičeno ponosni. Torej, vedeli smo, da bo hiter, ampak tako hiter? Nikakor! Testiranja spletnega portala Car and driver so namreč prinesla osupljive rezultate.

Ob pravilnem “štartu”, z levo nogo na zavori in 3000 obrati , ki zadnjim kolesom omogočajo vrtenje, prva pa so “zaklenjena” (podobno kot pri Mustangovi Line Lock), je avtomobil za pot do 60 milj na uro (96 km/h) potreboval le pičle 2,8 sekunde! Tak rezultat je seveda več kot odličen, M5 pa se z njim lahko ponosno povzpne nad Teslo S P90D, kar pomeni, da gre za najhitrejšo do sedaj testirano limuzino. Poleg tega prekaša še Audija R8 V10 Plus (2,9 sekunde), Nissana GT-R (2,9 sekunde) ter Mercedesa AMG GT R (prav tako 2,9 sekunde). Ta “hitrostna” lastnost je nekaj novega za M5. Skozi generacije je vedno šlo za hiter avtomobil,  saj je M5 bila vedno znana kot hitra limuzina. Ti podatki pa so seveda velika novost, ki zgovorno govori o tem, da BMW M5 ni več samo hitra limuzina, temveč hitra v okviru celotne avtomobilske industrije. In to je impresivno!

BMW-M5-F90 (1)

Kar pa je še boljše, je to, da gre zopet za vrhunsko vozilo. Ne moremo sicer reči, da BMW F10 M5 ni bil dober avtomobil, a zagotovo ni imel česa zelo posebnega. S tehničnega vidika je bil zagotovo impresiven, manjkalo pa je tisto “nekaj”, tisto, česar smo bili vajeni pri njegovih predhodnikih. Nova generacija je s seboj prinesla nekaj starega duha: občutek krmiljenja, komunikacija skozi šasijo ter prežemajoč občutek za zabavo in užitek. Je pravi BMW M avtomobil, tak, kot smo jih poznali v preteklosti. Ko torej vštric postavite ti dve lastnosti, tj, sposobnost navduševanja ter občutek tistega pravega M vozila, hkrati pa mu dodate še izredno zmogljivost sodobnega, visokotehnološkega super avtomobila, ki je odet v odličen videz  in luksuz, dobite popoln, zelo poseben paket.

Komično pa je dejstvo, da je največji razlog, zakaj je ta M5 tako dober, njegov štirikolesni pogon. Da, prav tista lastnost, nad katero so se goreči BMW navdušenci pridušali še pred njegovo predstavitvijo. Novi BMW M5 z vsemi svojimi zgoraj omenjenimi vrlinami je morda zares najboljši M5 doslej.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code