Govorimo o nori zamenjavi motorja. Najprej pa naredimo kratek skok v preteklost: vozilo je 17 let star nemški športni kupe, ki premore 338 konjskih moči ter 365 Nm navora. Moč proizvede 3,2-litrski vrstni šestvaljnik nameščen pod pokrovom motorja spredaj. Moč se prenaša na zadnja kolesa preko šeststopenjskega ročnega menjalnika, na slovitem dirkališču Nürburgring pa je dosegel čas 8:22.0 – seveda pa lahko doseže po manjši nadgradnji še občutno boljši čas.
Podjetje Sulava Racing Team iz Gruzije je sklenilo, da bo to sicer zelo dobro sestavljeno M3 še izboljšal, zato so S54B32 vrstni šestvaljni agregat nadomestili z ameriškim 8,3-litrskim V10, ki ga poznamo iz prve generacije Viper SRT-10 Roadsterja.
Izraz “pod pokrovom” morda tu ni najbolj na mestu, saj le-ta odprt zaradi novega motorja večjih dimenzij in ga zato ne zmore več popolnoma zakriti. Poleg tega je iz istega razloga celotno telo in sprednji del avtomobila postal malo širši.
Točnih številk končne zmogljivosti avtomobila žal ne poznamo, a že v osnovi nameščen motor doseže moč 510 konjskih moči in 725 Nm navora. Nismo prepričani, da nadgradnja izboljša samo vodljivost vozila, so pa ustvarjalci ubrali zelo zanimiv pristop. Gotovo pa je eno; ta pošast je idealna za kontrolirano drsenje skozi široke zavoje …