Nov BMW 850CSi naj bi danes stal približno 175 tisoč ameriških dolarjev oziroma nekoliko več kot 140 tisoč evrov. Podrobne predstavitve modela pa se je lotil znani ”Youtuber Doug DeMuro, ki je v video posnetku dokaj nazorno prikazal vse nenanavadne značilnosti modela in pojasnil, zakaj meni, da je E31 serija 8 bila tako posebna, še posebej najbolj zmogljiv model 850CSi. Le-ta je večino smernic povzel kar po konceptu M8, uporabljal pa je enak motor kot ga je 850i, le da so ga pri znamki tako močno optimiziral, da so mu dodelil kar drugo kodo: S70B56. Predelave so vključevale večjo prostornino motorja na 5,6-litra in optimizacijo motornega računalnika s katerim je motor razvil 375 konjskih moči.
S tršim vzmetenjem in naprednejšimi blažilniki so zagotovili, da je v vožnji nudil več užitka in obenem zagotavljal agresivnejši izgled zaradi nižje lege. Serijsko so bila na modelu 850CSi nameščena tudi širša aluminijasta platišča, za doplačilo pa celo M Parallel platišča. Zavoljo boljše aerodinamike so razvili tudi nov sprednji in zadnji odbijač. Na voljo je bil le z šest-stopenjskim ročnim menjalnikom, v Evropi pa so vsi primerki uporabljali tudi sistem zavijanja s štirimi kolesi imenovan AHK (Aktive Hinterachs-Kinematik). Proizvodnja se je končala leta 1996, saj motor ni dosegal takratnih najnovejših emisijskih standardov, le-to pa bi zahtevalo konkretne predelave.