Najnovejša generacija BMW M5 morda ni najbolj primerna za dirkališča zaradi svoje teže, vendar pod pokrovom vseeno skriva mogočnih 560 konjičkov, ki so precej uporabni za tekmovanja na ravnih linijiah. Zato je bilo precej šokantno, ko ga je BMW E30 316i pustil za seboj na Nürburgringu. Prav ste prebrali, lahko se tudi sami prepričate ob […]

Najnovejša generacija BMW M5 morda ni najbolj primerna za dirkališča zaradi svoje teže, vendar pod pokrovom vseeno skriva mogočnih 560 konjičkov, ki so precej uporabni za tekmovanja na ravnih linijiah. Zato je bilo precej šokantno, ko ga je BMW E30 316i pustil za seboj na Nürburgringu. Prav ste prebrali, lahko se tudi sami prepričate ob ogledu spodnjega posnetka (za akcijo v posnetku preskočite na 3:00).  Če so informacije resnične, E30 v posnetku uporablja motor, ki ga sicer najdemo v 318is. Originalni 316i je namreč uporabljal 1,6-litrski štirivalnik, ki je proizvedel 90 konjskih moči, 318is pa je imel 1,8-litrskega, ki je proizvedel 140 konjskih moči.

Kje je torej trik? Nekaj je res, teža E30 je ekstremno manjša, od M5 se razlikuje za skoraj eno tono. Ampak ali je 140 konjičkov vseeno dovolj za premoč nad modernim zmogljivim M5? Če pogledamo primerjavo razmerja moči in teže, ima M5 približno 280 konjskih moči na eno tono, kar je še zmeraj 2x več kot E30. V opisu posnetka uporabnik navede, da je trojka prestala nekaj “manjših” predelav. Hja, manjših? Glede na zmogljivost vozila lahko rečemo, da vozilo zagotovo uporablja kompresor, morda celo popolnoma drug motor. Kaj menite vi?

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code