Medtem ko se vse več proizvajalcev odloča dizelske motorje nadomestiit z drugimi bolj ekološkimi rešitvami predvsem zaradi škandala ”dieselgate”, BMW vztraja in trdi za tem, da še ni prišel njihov konec. Za njih bodo dizelski motorji še vedno predstavljali izjemno pomembno motorizacijo. Med intervjujem z odgovornim za komunikacijo Wielandom Bruchem na ženevskem avtosalonu, je le-ta povedal, da vsi motorji z notranjim izgorevanjem še vedno predstavljajo ključno vlogo pri novih vozilih.
Leta 2025 predvidevamo, da bo na cesti približno 20 odstotkov električnih vozil, 80 odstotkov pa še vedno takih z motorjem na notranje izgorevanje. Vse od škandala ”dieselgate” pomembnega koncerna Volkswagen je zanimanje za vozila z vgrajenim dizelskim motorjem precej upadlo, še najbolj opazno prav v Evropi. Prav to pa je vzrok, da je vse več proizvajalcev napovedalo ukinitev dizelskih motorjev v njihovih najnovejših modelih. Pripravljajo pa že alternativne pogonske sklope, kot so recimo bolj varčni bencinski motorji in napredne hibridne tehnologije poleg povsem električnih pogonskih sklopov. BMW pa poleg dizelskih motorjev ne razvija le bencinske, hibridne in električne tehnologije, temveč vse več sredstev usmerja tudi v raziskave vodikovih gorivnih celic za pogonsko gorivo. Le-to lahko v prihodnosti postane zelo pomemben vir energije poleg že nekoliko bolj uveljavljene elektrike.