BMW Brand Store v Bruslju, ki so ga odprli marca 2014, z rastavo “BMW i – eMobility”, je dobil najboljšo oceno s strani nemškega oblikovalnega svéta, z Iconic Award 2014 v kategoriji “Interior Design Retail”. Iconic Awards je mednarodno tekmovanje oblikovanja in arhitekture, na katerem se predstavijo inovativni izdelki s trajnostno idejo. BMW Brand Store je element prihodnosti maloprodaje BMW Group, katerega namen je izboljšati uporabniško izkušnjo in postaviti nove standarde v avtomobilski industriji in drugje. To je del odziva BMW Group na spreminjajoče se potrebe in pričakovanja kupcev.
“Znamke mora uporabnik izkusiti,” pravi Dr. Steven Althaus, vodja Brand Management BMW in marketinških storitev BMW Group. “Standardni saloni se umikajo, namesto njih pa prihajajo platforme, ki spodbujajo komunikacijo in omogočajo bolj vživeto izkušnjo stranke. Naš koncept notranjosti združuje arhitekturo, dizajn in tehnologijo za ustvarjanje dobrega prvega vtisa blagovne znamke. Ta temeljna vizija uspešne sodobne predstavitve je bila sedaj priznana tudi iz strani Iconic Awards “.
Približno 1,500 kvadratnih metrov površine salona v Bruslju izboljšuje obstoječo idejo. To je vidno v ustreznem slogu, z uporabo inovativnih eksponatov in interaktivnih medijev. Notranjost Brand Store izraža dinamiko in estetiko blagovne znamke na zelo avtentičen način. Privlačna zasnova razstavnega prostora stranke privablja, najnovejši tehnologija prezentacije pa spodbuja interakcijo z izdelki. Obiskovalci si lahko naprimer vizualizirajo konfiguracijo vozila na ogromnem zaslonu, imenovanem Virtual Product Presenter (VPP).
Redno različne predstavitve eksponatov z različnimi temami zagotavljajo vpogled v različne sekcije BMW znamke. Od odprtja salona je trgovino obiskalo že več kot 50,000 obiskovalcev. Trenutno poteka v salonu razstava z naslovom “M Power & Motorsport”, ki se izteče v začetku septembra 2014 in je že sedaj zelo uspešna.