Zaradi možnosti samovžiga, bo BMW v Združenih državah Amerike v dveh ločenih vpoklicih, vpoklical več kot milijon vozil. Do takrat pa lastnikom priporočajo, da avtomobile puščajo parkirane zunaj.

Predstavnik nemškega proizajalca avtomobilov je dejal, da je možnost samovžiga seveda izjemno majhna, a naj lastniki zaradi čim večje previdnosti, avtomobile vseeno puščajo zunaj stanovanjskih ali garažnih objektov. Oba vpoklica naj bi se začela 18. decembra. Največji izmed obeh vpoklicev pokriva kar 740 tisoč vozil 328i, 328xi, 328i xDrive, 525i, 525xi, 528i, 528xi, 530i, 530xi, X3 3.0si, X3 xDrive30i, X5 xDrive30i, Z4 3.0i, Z4 3.0si in Z4 sDrive30i, narejenih med letoma 2007 in 2011. Vsi imajo vgrajen bencinski šestvaljnik.

Dokumenti oddani v petek na ameriško nacionalno administracijo za varnost v prometu kažejo, da bi se lahko grelec za ogrevanje ventila ventilacije pregrel in povzročil taljenje tega ventila ventila, kar naj bi povečalo možnost za samovžig vozila tudi, ko to ni v uporabi. Zaenkrat ni bilo zabeleženih še nobenih poškodb ali incidentov, zastopniki pa bodo grelec zamenjali. Ta grelec je namenjen temu, da preprečuje zamrznitev ventila v temperaturah pod lediščem, vendar lahko korozija skozi čas ali zaradi napak v proizvodnji vodi v pregretje in posledično požar.

Drugi vpoklic, ki zajema skoraj 673 tisoč vozil vključuje vozila 323i, 325i, 325xi, 328i, 328xi, 330i, 330xi, 335i, 335xi in M3 narejena med leti 2006 in 2011. Pod vpoklic pa ravno tako spadajo še 2007-2011 328i xDrive, 335i xDrive, 335is ter 2009-2011 335d. V tem primeru pa lahko pride do pregretja električne napeljave ogrevanja in klimatske naprave, kar lahko vodi v topljenje konektorjev in tako povečano požarno ogroženost avtomobilov. V tem primeru poročajo o štirih poškodbah. Uradna razlaga pravi, da lahko konektorji električne napeljave korodirajo in tako v izjemno redkih priložnostih povzročijo požar. Pooblaščeni serviserji bodo v tem primeru zamenjali tako konektorje, kot tudi napeljavo.

Sprašujemo se, kaj to pomeni za naš trg, saj so avtomobili verjetno v večini enaki. Ali to lahko pomeni, da se bo ukrep kmalu pojavil tudi v Evropi? Ravno tako je zanimivo to, da so se za ta vpoklic odločili šele zdaj, torej 6 let po izdelavi zadnjega avtomobila iz tega vpoklica, zaradi česar se sprašujemo ali je napaka res tako verjetna, če se v teh letih ni pojavila še nobena okvara ali v drugem primeru le 4, ki bi lahko imele tudi drug vzrok,  ali so to le pritiski ameriške javnosti, ki zna biti izjemno odločna pri doseganju tistega kar hoče.

BMWBLOG-rast-prodaje (1)

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code