BMW bo po novem v svoje avtomobile na prvi pogon obeh znamk BMW in MINI, namesto osem stopenjskega avtomatskega menjalnika s pretvornikom navora, vgrajeval sedem stopenjski avtomatski menjalnik z dvojno sklopko.

Vsi modeli BMWgroup, ki imajo pogon v osnovi speljan na prednji kolesni par, torej tudi vsi modeli znamke MINI, so bazirani na tako imenovani UKL arhitekturi, ki služi za osnovo vsem od majhnega cooperja, do BMW X1. V večini primerov je UKL platforma za BMW izjemno uspešna, saj ponuja dobre vozne lastnosti, veliko prostora in obenem tudi relativno nizko ceno, zato so se pri BMWju odločili dati vsem modelom z UKL platformo nekaj novega, v obliki sedem stopenjskega avtomatskega menjalnika z dvojno sklopko.

BMWBLOG-7stDTC (5)

Do sedaj, so imeli te modeli ali šest stopenjski ročni ali osem stopenjski avtomatski menjalnik s pretvornikom navora, sedaj pa bo novi dvosklopčni menjalnik poskrbel za znižanje teže, hitrejše prestavljanje in manjšo porabo. V Evropi bo debitiral v BMW X1 sDrive18i in sDrive20i, preko luže pa bi ga lahko dobili v X1 xDrive28i. Modeli z večjimi motorji bodo dobili tudi Sport različico DCT menjalnika, ki bo imela športnejši algoritem prestavljanja in obvolanske prestavne ročice.

Menjalnikza prečno postavljene motorje bo za BMW dostavljalo podjetje Getrag, ki bo zamenjal dosedanji menjalnik znamke Aisin, medtem ko bo za vzodolžno postavljene motorje, še vedno skrbel priznani proizvajalec ZF.

Menimo, da je vgradnja tega menjalnika s strani BMWja dobra poteza, saj bodo tako še zmanjšali porabo na svojih vozilih, saj je že po naravi dvosklopčni menjalnik motorju lažje ‘vrteti’ kot težjega s pretvornikom navora. EU pač predpisuje čedalje nižje izpuste in BMW je moral narediti nekaj glede tega za svoja vozila. Čeprav DCT ne bo naredil velike razlike v primerjavi s prejšnjim menjalnikom, bo vseeno malenkostno izboljšal zmogljivosti in dal avtomobilom športnejši občutek.

BMWBLOG-7stDTC (1)
DCT bo na voljo tako za sprednji pogon, kot tudi za xDrive avtomobile s štirikolesnim pogonom.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code