Nova generacija modela Z4 bo zgrajena na novi platformi, ekskluzivno namenjeni za športna vozila, nastala pa je v sodelovanju z japonsko Toyoto. Novi Z4 bo nadaljeval tradicijo modela, odlične vozne lastnosti in veliko užitkov brez strehe, vse to v svežem ”dizajnu”.
Platformo si bo delil s prihajajočo Toyoto Supro, katere se veseli marsikater avtomobilski navdušenec. Zagotovo že vemo, da bo gnan na zadnja kolesa, na voljo pa bodo z različnimi štiri-valjnimi in šest-valjnimi motorji. Ponašal se bo z ”soft-top” zložljivo streho, za razliko od trenutne generacije, ki je imela trdo. Seveda bo novi Z4 mnogo lažji, hitrejši in bolj natančen v zavojih.
Pod pokrovom se bo najverjetneje znašel 2,0-litrski štiri-valjni in 3,0-litrski vrstni šest-valjni bencinski motor. Osnovna različica bo najverjetneje sDrive20i s približno 200 ”konji”, sDrive30i različica bo po vsej verjetnosti razvila 252 ”konjev”, 3,0-litrske različice pa približno 340 ”konjev”, mogoče celo v M Performance različici.
Fotografija predstavlja ”unikaten” dizajn sprednjih tradicionalnih ledvičk, žarometa pa sta nameščena nekoliko višje. Tudi na sprednjem odbijaču so dokaj velike reže za zajem zraka, blatniki so pa tako spredaj kot zadaj zelo ”agresivni”.