“Nikoli si nisem mislil, da bomo dočakali dan, ko bodo na istem seznamu najboljših 10 električni avtomobil, dva mogočna V8 motorja in napredni štirivaljnik z variabilno kompresijo,” je dejal Drew Winter, urednik WardsAuto. “Proizvajalci in njihovi razvojni inženirji so vsi usmerjeni na različne strani: Vlade po svetu zahtevajo nizke emisije in elektrifikacijo, medtem ko stranke želijo avtomobile, s katerimi ne bo potrebno sklepati nobenih kompromisov v vsakodnevnem življenju. Zato menimo, da letošnji seznam nagrajencev predstavlja industrijsko zmožnost zadostitve obeh zahtev,” je še dodal.
To je 10 najboljših motorjev in pogonskih sklopov v 2019:
- 3.0L (B58) DOHC TwinTurbo I-6 (BMW X5 2019)
- 6.2L OHV V-8 (Chevrolet Silverado)
- 5.0L DOHC V-8 (Ford Mustang GT/Bullitt)
- 3.0L DOHC TurboDizel V-6 (Ford F-150)
- 2.0L DOHC Atkinson i-VTEC 4-valjni./HEV (Honda Accord Hybrid)
- 120-kW Gorivna celica/Električni pogon (Hyundai Nexo)
- 150-kW električni pogonski sklop (Hyundai Kona EV)
- 2.0L DOHC VC-Turbo 4-valjni. (Infiniti QX50)
- 2.0L DOHC Atkinson 4-valjni./HEV (Lexus UX 250h)
- 3.6L DOHC Pentastar eTorque V-6 (Ram 1500)
Prvič v zgodovini, so se na tem seznamu pojavili kar trije agregati iz poltovornjakov (pickupov), medtem ko alternativne pogone zopet predstavljajo kar štirje predstavniki. Deseterico zaključuje V8 motor iz ameriškega mišičnjaka, izjemno napredni štirivaljnik z variabilnim kompresijskim razmerjem ter nemški vrstni šestvaljnik iz vrst znamke BMW.
B58 pogonski agregat je svoj debi doživel sicer že nekaj let nazaj, pa vendar je sedaj dobil nov hladilni sistem, novo glavo motorja, novo oljno črpalko, pogonsko verigo ter kovano ojnično gred. Blok motorja in sesalni kolektor sta bila dodelana, medtem ko novi visokotlačni injektorji vbrizgavajo gorivo s tlakom 350 barov, kar je 100 več kot prej. Vsi sodniki so bili navdušeni nad zmogljivostjo motorja še posebej v zgornji polovici motornih vrtljajev, presenetljivo pa so navkljub dinamični vožnji vsi dosegli porabo manjšo od 12 litrov, kar za tako velik SUV s 340 konjskimi močmi niti ni tako veliko.
Poleg B58 motorja iz novega 2019 BMW X5, sta po dve nagradi romali v roke Fordu in Hyundaiu, ter po ena še Dodgeu, Infinityu, Hondi, Chervoletu ter Lexusu. Že tretjič zapored je dobil nagrado pogonski sklop, ki za gorivo uporablja vodik, medtem ko so se na seznam prvič po treh letih uvrstila tudi prej omenjena osemvaljnika in sicer Chervoletov 6.2 litrski V8 ter Fordov 5.0 litrski V8 iz modela Mustang.