Eden izmed najdražjih BMW modelov trenutno na trgu ni konkretno opremljena serija sedem ali večji športni terenec, ampak nekoliko starejši model.

BMW Z8 se je brez dvoma odlično postaral, tudi čez čas ni izgubil na vrednosti. Prav nasprotno, njegova cena se še vedno dviga, za to se pa lahko zahvalimo zbirateljem, ki primerke ohranjajo v odličnem stanju. Kaj pa različica ALPINA, je prav tako draga in priljubljena?

BMWBLOG-alpina-z8- (8)

Brez dvoma. ALPINA različice so še bolj iskane, njihova cena na trgu pa se dandanes giblje okrog 200 tisoč dolarjev, za bolj ohranjene, kot je primerek, ki ga opisujemo danes, pa boste odšteli tudi 250 tisoč dolarjev. Prevoženih ima 39,545 kilometrov, na podlagi fotografij pa lahko sklepamo, da so za njo odlično skrbeli, saj ni vidnih znakov obrabe.

BMWBLOG-alpina-z8- (6)

Če mislite, da je ALPINA zelo podobna običajnemu se motite, ALPINA je modelu Z8 namenila vrsto predelav. Največja se skriva pod motornim pokrovom. V običajnem Z8 najdemo V8 motor, ki je bil vgrajen tudi v E39 generacijo M5, ALPINA pa je svojim Z8 namenila 4,8-litrski V8 iz B10 V8 S modela, ki razvije sicer malce manj, le 375 ”konjev”, a se oddolži z navorom tudi v nižjem območju vrtljajev.

BMWBLOG-alpina-z8- (3)

ALPINA je želala, da njihov Z8 postane pravi ”GT cruiser” in ne dvosedežni kabriolet. V ta namen so tudi vgradili ”mehkejše” vzmetenje in pet-stopenjski samodejni menjalnik. ALPINA je sicer izdelala le 555 primerkov, ki predstavljajo dober nakup. Takšna in podobna vozila pa se bodo dobro prodajala tudi v prihodnosti, s tem pa bodo cene zagotovo naraščale še naprej.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code