K največji in najprestižnejši BMW limuzini pod pokrov motorja ne sodi nič drugega kot najboljše - mogočni V12, uporabljen v Rolls-Roycevih prestižnih avtomobilih.

Ob začetku prodaje bodo sicer naprodaj samo modeli 730d, 740i, 740e in 750i ter taisti motorji v podaljšani različici (Li) in s štirikolesnim pogonom xDrive. Kljub temu, da najmočnejša izpeljanka 760Li zaenkrat še ni na voljo, bo najverjetneje prišla na trg prihodnje leto.

Predhodnik najnovejše sedmice pod oznako 760Li skriva 6,0-litrski, povsem aluminijast V12 s tehnologijo Twin-Turbo, ki iz sebe iztisne 544 konjskih moči in 800 Nm navora. Letošnji model sedmice pa bo prejel nekaj še boljšega, večjega, bolj prestižnega …

2016-BMW-730d-M-Sport-Package-118

To je V12 s prostornino 6,6 litra, ki si ga bo sposodil iz Rolls-Royce Ghosta in Wraitha, vendar z manjšo izhodno močjo – motor, namenjen Rolls-Roycu, namreč proizvede 632 KM, v 760Li pa naj bi bil nameščen okrog 600 »konjski« orjak. Motor bo seveda povezan preko 8-stopenjskega samodejnega menjalnika.

bmw_rolls_royce_v12_engine_01

Najmočnejša različica bavarske zastavonoše pa naj bi se razlikovala tudi navzven, saj bo na sebi nosila več kromiranih dodatkov ter izražala bolj športen karakter, katerega bistvo se bo skrivalo pod pokrovom motorja.

Glede na to, da se cena do zdaj najmočnejše različice v Sloveniji prične pri 144,472 €, ni dvoma, da bo ob podaljšani in še bolj izpopolnjeni sedmici le-ta še precej narastla.

2016-BMW-730d-M-Sport-Package-95

Seveda se nihče ne bi branil prvega BMW M7 v zgodovini bavarskega podjetja, če pa bo do tega kdaj prišlo, bo pokazal le čas. Sicer pa…je ob tako mogočni izpeljanki 760Li razred M res potreben?

Hrumenje dvanajstvaljnika na testiranju lahko slišite v videoposnetku.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code