Da pa njegov športen karakter ni viden samo ob pritisku stopalke za plin, je bil ta primerek opremljen z dodatki, ki opozorijo na njegovo športnost. Ker pa vsebuje tudi svetlo modre dodatke, so ga poimenovali kar BMW i7. Razen pokrova motorja in zadnjih prtljažnih vrat je oblečen v sivo samolepljivo folijo, dodane pa ima modre poudarke, ki spominjajo na BMW linijo “i”.
Zanimiva barvna kombinacija, ki se lahko kosa celo z nenavadno vijolično sedmico iz Bližnjega vzhoda. Za piko na i ter edinstven izgled pa je poskrbelo tudi podjetje VossenWheels, ki ga ja opremilo s platišči VPS-360 v svetlo sivi barvi in velikosti 22×9,5″ spredaj ter 22×11″ zdaj. Tako je velika sedmica dobila boljši oprijem in lego na cesti.
Motor je ostal nespremenjen, kar pomeni, da svojo nalogo še naprej opravlja 407 “konjev” znotraj 4,4-litrskega osemvaljnika, da pa dvotonec v le 5,2 sekundah doseže 100 km/h, je zaslužnih 600 Nm navora in odličen 8-stopenjski avtomatski menjalnik. Po podatkih sodeč torej nadgradnja moči niti ni nujno potrebna. S tem pa se ne strinja G-Power, ki je nedavno nadgradil že tako osupljivo 760i.
Vabljeni k ogledu fotografij in videoposnetka.