V novem BMW 330i se torej vrti manjši, 2.0 litrski štirivaljnik, ki je zmožen s pomočjo turbine na zadnji kolesni par prenesti 258 konjskih moči in 400 Nm navora. Do stotice tako potrebuje le 5,8 sekunde, čeprav ime več ne predstavlja prostornine motorja kot včasih, pa je le ta še vedno enako hiter, če ne celo hitrejši kot prej.
Za kompaktno družinsko limuzino, ki jo poganja majhen štirivaljnik, je očitno nova serija 3 vseeno sposobna privabiti nasmešek na obraz. Nemški novinarji pri AutoSport, ki skoraj vse testne avtomobile preizkusijo tudi na asfaltu dirkališča Hockenheim GP, so tokrat na isti asfalt spustili tudi bavarsko limuzino, ki pa ni bila od muh. Avtomobil je bil obut v pnevmatike Michelin Pilot Sport 4S dimenzij 225/40-R19 spredaj in 255/35-R19 zadaj.
Štoparica se je ustavila pri 2:08.70 kar pomeni, da je 330i kar 3 sekunde hitrejši od močnejše Alfa Romeo Giulia Veloce in 4 sekunde hitrejši od italijanskega športnika Abarth 124 Spider. Impresivne primerjave pa se ne končajo tukaj, saj je bil avtomobil le 2 sekundi počasnejši od Hyundai i30N Fastbacka in Seta Leon Cupre R ST, kjer imata oba več moči in manj teže.
Vsi zgoraj našteti avtomobili naj bi bili mnogo bolj športno orientirani, BMW pa predstavlja kompaktno družinsko limuzino, ki je bolj udobna ter enostavna za vožnjo v vsakodnevnem življenju in potemtakem ne zahteva praktično nobenih kompromisov. Dejstvo, da lahko ob vsem tem postavi tudi tako dober čas na dirkališču je zgolj dokaz, da BMW-jevi inženirji še ne nameravajo obupati nad sloganom Užitek v vožnji.
Vir: SportAuto