Naslednji BMW 320 iz leta 1979 ni le navaden oldtimer... v njegovi duši se skriva zgodovina dirk s Hans Georg Bürger in Markusom Höttinger za volanom in sponzorskimi sredstvi Jägermeister-ja.

BMW 320 Turbo Group 5 je bil popolnoma prirejen dirkalnim normativom in je nasledil vsem zelo znan BMW 3.0 CSL. Prijel se ga je nenavaden vzdevek: “Flying brick” oziroma leteča opeka, predvsem zaradi svojega škatlastega izgleda in doseganja adrenalinskih hitrosti do 290 kilometrov na uro.

jagermeister-320-turbo-group-5 (16)

Pod pokrovom skriva relativno majhen turbinsko polnjen 1,4-litrski štirivaljnik, ki pa iz sebe iztisne za tiste čase enormno moč: 450 konjskih moči pri 9000 obratih na minuto. Za namestitev turbine pa so bile potrebne nekatere modifikacije – volan in sedež voznika sta bila prestavljena na desno. Še zmeraj niste impresionirani? Kaj pa če povemo, da njegova teža znaša pičlih 850 kilogramov?

Zaradi Jägermeistra je dirkalnik kmalu postal ljubljenec občinstva, še zmeraj pa se ga uporablja za različne dogodke in zbore starodobnikov. Najbolj v oči padejo razširjeni blatniki, ki pod seboj skrivajo originalna 16-palčna BBS 3-delna platišča, sprednji podaljšan odbijač, zadnji spojler, ki sega do neba in izstopajoča oranžna barva karoserije. Bi imeli kaj takšnega v svoji garaži?

jagermeister-320-turbo-group-5 (6)

V spodnji galeriji si oglejte nekaj fotografij ohranjene zgodovine dirkalnega sveta v obliki oranžne “leteče opeke”.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code