BMW Group je na Concours d’Elegance v Pebble Beach predstavil BMW 2002 Hommage v prav posebnih "rojstnodnevnih" barvah. S svojim videzom spominja na uspešne začetke s turbino podprtih avtomobilskih motorjev.

Leta 1973 je namreč BMW predstavil svoj model 2002 turbo, ki je bil prvi serijski avtomobil s turbo tehnologijo v Evropi. Prav turbina je BMW 2002 preobrazila v pravi krvoločni športni avtomobil. Prav ta zgodovinski dogodek je privedel do veliko močnejših vozil kot jih poznamo danes.

“BMW z modelom 2002 Hommage praznuje izreden podvig inženiringa, na katerem BMW turbo tehnologija temelji in jih v sedanjem avtomobilu interpretira v sodobni obliki. S svojim legendarnim oranžno-črnim izgledom avtomobil uporablja barvno shemo, ki je v glavah mnogih ljubiteljev športnih dirk sinonim za zmage od leta 1970 naprej,” pravi Karim Habib, vodja oblikovanja pri BMW.

BMW 2002 Hommage tako začenja nov odstavek v uspešni zgodbi podjetja, ki ga je BMW maja letos začel s predstavitvijo modela na Concorso d’Eleganza Villa d’Este.

BMW-2002-hommage-turbomeister-concept (5)

Športna silhueta BMWja 2002 Hommage vozilo že vizualno vleče k tlom. Kompaktna zasnova; kratka platforma, kratki previsi in viden “nos morskega psa” obljubljajo vozniško izkušnjo, ki navdušuje z neustavljivo dinamiko in agilnostjo. Aerodinamični detajli kot so velik sprednji in zadnji spojler se perfektno skladajo z visokopretočnimi zračnimi vhodi in izhodi zraka, ki v vseh situacijah skrbi za optimalen pritisk avtomobila k tlom.

2002 Hommage je prejel zgodovinske detajle, ki so zaviti v moderno “embalažo”. Med slednje najbolj opazno sodijo blatniki, ki avtomobilu dodajo opazno širino in zagotovijo bolj odraslo postavo. S tem se spominjajo na staro različico avtomobila pri katerem je bilo potrebno zaradi razširitve avtomobilu dodatno razmakniti kolesa. Hommage to razširitev zares lepo implementira v čudovito celoto. Elegantne obloge in natančno izklesane linije obdajajo močne oboke koles in poskrbijo za strmenje ljudi.

BMW-2002-hommage-turbomeister-concept (2)

2002 Hommage je za razliko od drugih BMW vozil prejel le dve manjši luči na sprednji maski, slednji dve pa sta dirkaško obarvani rumeno. Pod širokimi blatniki se skrivajo 20-palčna dvobarvna platišča s poudarkom na zlatem odtenku. Zanimiv pa je tudi barvni odtenek, ki vsebuje svetlo oranžno, črno in zlato barvo, kar spominja na čase okrog leta 1970, ko je BMW v motosportu sodeloval pod sponzorstvom Jägermaistra. Od tistih zlatih časov ga ločuje le napis, ki pravu “Turbomeister”.

Ker je osnovan na BMW M2 se tudi pod pokrovom motorja nahaja motor iz malega M-a. Točni podatki o motorju še niso bili razkriti, a če uporablja nespremenjen motor iz modela M2, se lahko pohvali s 3,0-litrskim vrstnim šestvaljnikom in močjo 370 KM, kar pri M2 pomeni pospešek do stotice v le 4,3 sekunde, 2002 Hommage pa naj bi bil še hitrejši.

Bo 2002 Hommage kdaj ugledal produkcijske linije? Najverjetneje ne. Naj ga BMW oblači v nove retro barve? Seveda!

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code