Konec koncev je BMW v celotni zgodovini proizvodnje prodal zgolj 1.510 primerkov teh bavarski kupejev z vgrajenim visokozmogljivim dvanajstvaljnikom. Od teh so bili le 203 opremljeni s posebno barvo zunanjosti, ki jo je priskrbel BMW Individual program.
Točno ta primerek individual 1995 BMW 850CSi, ki išče svoj novi dom v ZDA, je odet v Dakar Yellow individualno barvo, avtomobil pa je bil sicer narejen za evropsko tržišče. Trenutno je naprodaj na tej spletni strani, cena pa znaša vrtoglavih 150 tisoč dolarjev, kar znese slabih 139 evrskih tisočakov. Morda cena še ne bi bila tak kamen spotike, če se ne bi točno ta avtomobil pred enim letom prodal za točno 101.500 dolarjev, kar pomeni, da je avtomobilu v enem letu cena zrasla za 50%.
Ta 850CSi naj bi bil eden izmed 787 primerkov narejenih za nemško tržišče, leta 2002 pa je bil uvožen v ZDA, kjer je ostal vse do danes. Avtomobilu so leta 2011 vgradili tudi povsem nov 5,6 litrski V12 pogonski agregat, kar je takratnega lastnika stalo zajetnih 30 tisočakov, kasneje 2018 pa je BMW Newport Beach avtomobilu zamenjal še menjalnik, akumulator, izolacijo motornega prostora, ter še nekaj malenkosti, da je sedaj avtomobil v popolnem stanju. Kako tudi ne saj je v 25 letih naredil vsega skupaj le 134.882 kilometrov. Voznik ima tako sedaj na voljo polnih 380 konjskih moči in 550 Nm navora, kar pomeni, da so vozne lastnosti praktično identične tistim, ki jih je avtomobil imel leta 1995, ko je zapeljal s proizvodnega traku.
Seveda ne glede na ceno v oglasu še ne pomeni, da bo prodajalec zanj dejansko dobil 50% več kot je plačal le eno leto nazaj, vseeno pa se obenem poraja tudi vprašanje, ali je tak avtomobil sploh vreden toliko denarja. Še posebej zato, ker nima več ne originalnega motorja in ne originalnega menjalnika. Kaj pa vi pravite?