O BMW i se zadnje dni govori predvsem zaradi zloglasnega odhoda nekaterih glavnih gurujev ekipe, ki se selijo v Future Mobility, start-up kitajsko podjetje. Kaj to pomeni za bavarski električni oddelek?

BMW je izubil jedro razvojne ekipe za svoja modela i3 in i8 v času, ko se bo le s težavo zoperstavil težkemu konkurentu Tesla Motors Inc.

Kitajci se pripravljajo na nekaj mogočnega. “Start-up” podjetje, ki ga financira Tencent, masivni kitajski holding je v svoje vrste prejel nemške strokovnjake. BMW je izgubil Carstna Breitfelda, veterana bavarskega podjetja, ki je ustvaril BMW i8 in bo na Kitajskem postal direktor Future Mobility, Dirka Abendrotha, vodjo razvoja električnega pogonskega sklopa serije-i, Benoit Jacoba, vodjo oblikovanja BMW i in Henrika Wendersa, produktno vodjo BMW i oddelka.

BMW i8 Spyder

Prve ideje o i3 električnem vozilu so bile predstavljene že leta 2011, vozilo pa je dve leti kasneje doživelo svoje lansiranje, kmalu mu je sledil tudi BMW i8. Wall Streat Journal poroča, da bo BMW stopil v težke čase, če bodo prodajne številke BMW i oddelka ostale na trenutnem nivoju, čeprav Wieland Bruch, predstavnik BMW zagotavlja, da so BMW i produkti zelo uspešni na svojem individualnem trgu. Kaj to pomeni za razvoj električne MINI in BMW flote, ostaja neznano.

tencent1

Harald Krüger, direktor bavarskega podjetja je nedavno dejal, da bo težko pričakovani tretji model BMW i družine luč sveta ugledal šele leta 2020. Morda je čas, da se BMW osredotoči na hitrejši razvoj novega modela? Kdo bo nadomestil glavne razvojne člane električne družine?

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code