BMW, ki že od vsega začetka, oziroma od leta 1977 ponuja v svojem najmogočnejšem modelu najmanj šestvaljnik, sedaj spreminja svojo paleto motorjev. Po najnovejših informacijah naj bi sedmica prejela 2.0-litrski štirivaljnik za vstopni model 730Li, ki bo sicer zaenkrat namenjen izključno kitajskemu trgu. Motorna enota, ki naj bi dvignila toliko prahu, sliši na ime B48 in proizvede 258 konjskih moči in 310 Nm navora. To sicer ne bo prva sedmica s štirivaljnikom; skupaj z električnim motorjem 2.0-litrska enota že deluje v BMW 740e priključnem hibridu.
Zaenkrat je še prezgodaj, da bi govorili o možnosti razširitve modelne različice na evropski in ameriški trg, na Kitajskem pa naj bi bil na voljo že v mesecu marcu 2016. Vstopna različica bo posledično imela najnižjo ceno, ki naj bi v Aziji privlačila mnogo kupcev. Čeprav je misel na štirivaljnik v takšnem luksuznem vozilu nekaj – milo rečeno – nenavadnega, pa naj vas potolažimo, da BMW že načrtuje tudi najmočnejšo različico z V12 pod pokrovom motorja M760i. Ni slabo, kajne?
Prava neumnost tisti ki hoce da mu stirje klopotajo pod pokrovom si sigurno ne bo kupil BMW 7