Ameriški športni avtomobili so znani po svojih velikih osemvaljnih motorjih, ogromno moči in prepričljivo hitrostjo na ravnini. Tudi novi Mustang GT se uvršča v to kategorijo. Vanj nameščeni 5,0 litra velik V8 je namreč zmožen v dir pognati kar 435 ameriških žrebcev, kar velja za vrhunec sodobnega ameriškega avtomobilizma.
Verjetno se boste vprašali zakaj se mu je v šprintu za revijo EVO ob bok postavil ravno najmanjši iz BMW M oddelka. Prvi razlog bi bil lahko prav zagotovo teža. M2 namreč za razliko od Mustanga (1711 kg) tehta kar 191 kilogramov manj (1520 kg) in bi bil po vseh pričakovanjih zaradi manjše teže lahko deležen boljšega rezultata kot težji mišičnjak. Pravzaprav je to njegova skoraj edina prednost.
M2 je na srečo na voljo s 7-stopenjskim dvosklopčnim menjalnikom (DCT), ki odlično sodeluje s funkcijo Launch control. Elektronika avtomobila tako sama regulira koliko moči je potrebno prenesti na zadnja kolesa za optimalno izstrelitev z mesta, DCT pa skrbi za res osupljivo hitro pretikanje med pospeševanjem. Tudi Mustang ima funkcijo Launch control, kjer voznik sam izbere s kolikšnimi obrati rohni vozilo pred izstrelitvijo. Ročni menjalnik mu pri pretikanju med prestavami povečuje čas, ki gre v prid manjšemu, lažjemu a šibkejšemu M2.
Mustang med obema velja tudi za močnejšega, saj BMW M2 uporablja 3,0-litrski vrstni šestvaljni motor, ki je zmožen razviti 370 konjskih moči, kar je 65 manj kot Mustang. Ima M2 sploh kaj možnosti?
Kateremu gre tokrat zmaga na ravnini? Šibkejšemu in lažjemu M2 ali legendi ameriških športnih avtomobilov?