AutoWallis Nyrt., ki je v letih 2018 ter 2019 proizvedel neverjetnih 390 milijonov evrov prometa je v preteklih mesecih dokazal, kako velike želje ter kakšen doseg imajo roke Madžarov v prostorih držav zahodne Evrope. Je ta zemljevid dokaz imperialističnih teženj velike Madžarske, ki skozi nakupe glavnih adutov avtomobilistične industrije dobesedno premikajo meje?
Kljub stoletjem problematik na območju Prekmurja, kjer so se Slovenci najbolj dosledno označevali za Slovence, so do konca prve svetovne vojne ločeno politično, gospodarsko in kulturno razvijali in bili pod močnim vplivom madžaronizacije. Vseeno pa smo v zameno za to, kot vidimo, le prejeli Istro in tako na lastni koži okusili Madžarsko dobrosrčnost ter velikodušnost. Dobri medsosedski ter diplomatski odnosi danes predstavljajo gonilo oziroma bencin za nadaljno gospodarsko sodelovanje.
Ker smo šele v povojih ter na samem začetku njihove dominacije slovenskega trga, bo le čas tisti glavni pokazatelj, ki bo odgrnil zaveso ter prikazal reakcijo trenutnega uvoznika BMW vozil – BMW Group Slovenija. Že iz samega zemljevida je moč razbrati, da odločitve (vsaj tiste, ki so pomembne, ter pod svojimi dejanji preoblikujejo trg) prihajajo iz osrčja podjetja, Madžarske.
Tudi reakcija potrošnikov je eden od pokazateljev resnosti, saj so se na nas obrnili bralci, ki so ogorčeni nad zarisom mej in ne vedo, kako naj bi si položaj interpretirali. Ali so v ozadju prekrita sporočila?
Nenazadnje je njihova beseda najpomembnejša in v svetu potrošništva je stranka tista, ki glasuje z denarjem.
Zaradi nenehnega gibanja trga, nepredvidljive prihodnosti povezane z morebitno prihajajočo krizo, se s časom pričakuje tudi odziv na celotno dogajanje trgovcev ostalih znamk na območju, saj bodo s prihodom AutoWallisa verjetno občutile ireverzibilne posledice v poslovanju.