Ne le, da običajni avtomobili izgubljajo bitko z raznimi križanci in SUV-i, temveč je čedalje bolj verjetno, da podobna usoda čaka tudi nekatere športne avtomobile, ki se bodo morali umakniti električnim.

Rezultat te elektrifikacijske dirke se kaže v tem, da proizvajalci avtomobilov poleg čedalje večjega števila ‘višjih’ modelov, hitijo proizvajati tudi čim več novih električnih in elektrificiranih modelov. Dober primer tega je BMW, svoj transformacijski načrt, kakor ga sami imenujejo, pa je ravnokar naznanil tudi Audi. Ta naj bi jim v prihodnjih dveh letih prihranil ogromno vsoto denarja, ki bi jo nato investirali v razvoj električne tehnologije.

Skupno že do konca leta 2022 ciljajo na kar 15 milijard evrov prihranka, od katerih bodo 12 milijard € vložili direktno naprej v razvoj električnih vozil. Ta plan je začel izvajati že prejšnji izvršni direktor audija Bram Schot, ki ga je aprila zamenjal bivši član uprave BMW – Markus Duesmann. Čeprav pri audiju delujejo v skladu s trenutnimi trendi in hkrati želijo ostati korak pred konkurenco, pa ima ta načrt tudi svoje pomanjkljivosti.

Glede na poročanje britanskega avtomobilističnega medija Autocar, je namreč zaradi varčevanja ogrožena prihodnost obeh športnih audijevih modelov TT in R8. Usoda obeh športnih modelov, je bila v preteklosti že pod drobnogledom a so se ju odločili obdržati, sedaj pa imajo praktično le dve opciji – ali ju popolnoma zavreči ali pa ju popolnoma prenoviti z izključno električnim pogonskim sklopom.

Detajli zaenkrat še vedno niso povsem jasni, zato počakajmo in upajmo na najboljše, saj je v poplavi križancev še vedno lepo videti tudi kakšnega dvovratnega športnika.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code