Po zadnjih poročilih, naj bi najbolj drastične ukrepe sprejel Audi, ki bo do leta 2025 v Nemčiji odpustil kar 9.500 od 61.000 delavcev, poleg tega pa nameravajo po drugi strani dodatno zaposliti okoli 2.000 novih strokovnjakov za e-mobilnost. Delni krivec zato naj bi bila tudi slaba izkoriščenost tovarn saj lahko naprimer tovarna v Nackarsulmu teoretično proizvede 300 tisoč avtomobilov letno, realen ‘output’ pa je zaradi prehoda na električne avtomobile, mnogo manjši.
Direktor v odhodu – Bram Schot je odpuščanja opisal v izjavi za nemški častnik, kjer je zapisal: “V času velikega preobrata z večjo produktivnostjo ustvarjamo bolj agilno in učinkovito podjetje, s tem pa si utrdimo svoj dolgoročni položaj.”
Tudi BMW je nedavno tega naznanil, da bo sprejemal nekaj neprijetnih odločitev. Glede na poročilo Blomberga, bo BMW znižal bonuse in plače zaposlenim, s tem pa se bo izognil radikalni poti, po kateri se je odločil iti Audi. Direktor BMW Oliver Zipse je na zadnjem zasedanju uprave v Munchnu dejal: “Skupaj s svetom delavcev smo dosegli sporazum, to pa nam omogoča uporabo manj drastičnih načinov za zmanjševanje stroškov.”
Naj povemo, da je zmanjšanje plač in bonusov le del velikega načrta prihraniti kar 12 milijard evrov, ki jih bodo kasneje namenili za financiranje razvoja novih tehnologij in izboljšanja električnih avtomobilov, ki morajo nujno dohiteti konkurenco. Audi je v tem pogledu že pred njimi, saj je njihov prvi električni SUV Audi e-Tron že zapeljal na ceste, vseeno pa pri omenjenem modelu poročajo o slabem izkoristku 95 kWh baterije, s katero naredi le okoli 330 kilometrov. Kakorkoli že, počakati bomo morali na prihodnje leto, ko bo BMW predstavil modela i4 in iX3, saj bosta to prva popolnoma električna avtomobila, ki ne bosta razvita povsem ločeno kot BMW i3, ampak bosta zelo podobna avtomobilom znamke BMW na klasični pogon.