Ravno tako so zabeležili rekord v prvi tretjini leta, kjer se je prodaja vseh treh znamk BMW group, BMW, MINI in Rolls-Royce povečala za 5,8 odstotka na 779.736 prodanih avtomobilov.
“Zahvaljujoč močni modelni ponudbi, BMW group še naprej uspeva iz meseca v mesec realizirati konstantno, dobičkonosno rast prodaje” je komentiral dr. Ian Robertson, član BMW AG upravnega odbora. “Povpraševanje strank je veliko na vseh področjih, z nekaj modeli, ki izstopajo iz povprečja kot so X1 (80,9% povečanje prodaje), serija 5 (prvi celotni mesec prodaje) in serija 7 (33,7% povečanje prodaje). Ravno povpraševanje za novo serijo 5 je dvakrat tolikšno, kot je bilo za prejšno generacijo ob začetku prodaje. Vključno s povečanim povpraševanjem za naša električna vozila, ki je večje za več kot 80%, sem prepričan, da bomo dosegli zastavljeni cilj dostaviti 100 tisoč električnih avtomobilov v tem letu” je še dodal.
Prodaja le BMW vozil se je, glede na enako obdobje lani, povečala za 6,2 odstotka z rekordnimi 668.095 prodanimi avtomobili. Znamka je ravno tako zabeležila največjo aprilsko prodajo od njenega nastanka s prodajo 164.641 vozil, kar predstavlja kar 9,4 odstotka več od lanskega aprila.
Povpraševanje je veliko tudi za inovativna BMW i in ‘iPerformance’ oddelka, ki skupaj ponujata osem električnih ali hibridnih modelov, kar je največ med vsemi premium znamkami. Prodaja se je glede na lanski april povečala za 43,4 odstotkov s 6.466 prodanimi vozili, glede na isto obdobje lani (prvi štirje meseci) pa je rast kar 82,7 odstotna s 25.883 prodanimi vozili.
Rast podznamke MINI, je v prvih štirih mesecih s 3,6 odstotki manjša od BMWjeve. Prodaja je tako znašala 110.643 vozil, največjo rast pa je zabeležil model MINI Cabrio (86,2%). Če gledamo samo letošnji april pa je zahvaljujoč izjemno dobremu lanskemu aprilu, prodaja upadla za 3,0 odstotke.