Problem, s katerim se soočajo lastniki BMW F10 M5 je trdi oreh njegove motorne elektronike. Bavarsko podjetje se je očitno z dodatno zaščito potrudilo, da se z elektroniko vozila ne poigra vsak, ki ima pet minut časa. Ko je podjetje iND kupilo svoj M5, je bil projekt jasen: končni izdelek bo imel tako aerodinamične, kot tudi zmogljivostne nadgradnje. Več kot dve leti nazaj je bilo vozilo oddano v roke AMS Performance ekipe, ki je S63TU motor tudi uspela odkleniti.
Podjetje AMS Performance v BMW krogih sicer ni zelo znano, njihovo področje znanja se giblje večinoma okoli Evotov in GT-R-jev, vseeno pa so precej samozavestni tudi pri bavarski športni limuzini. Seveda pa je to le prvi korak pri zagotavljanju, da avtomobil opravlja svoje funkcije nemoteno. Po chip-tuningu je potrebno preveriti vse komponente motorja in celoten sistem, sprememba pa lahko vpliva tudi na ostale parametre. Posledično je delo naporno in dolgotrajno, po dveh letih dela pa je v sodelovanju iND in AMS tukaj izvedba tuninga, katerega se lahko posluži vsak lastnik F10 M5. Za določeno ceno, seveda.
Pri AMS Performance trdijo, da je njihov trud obrodil zlate sadove, S63 4,4-litrski V8 tako proizvede kar 100 konjskih moči in 136 Nm navora več, to pa so, pri že tako zmogljivem motorju impresivne številke. M5 sedaj pod pokrovom skriva 660 konjičkov in 816 Nm navora! Prodor v motorno elektroniko pa jim je dovolil tudi odstranitev omejitve najvišje hitrosti.
Kaj pa cena? Za 100 dodatnih konjičkov boste morali odšteti tri tisočake ameriških dolarjev, in ne boste dobili garancije. Precej tvegana predelava, bi lahko rekli.