Izjemno redek in zaželjen BMW M4 GTS se nam je uradno predstavil v Mineral Grey končnem premazu z oranžnimi podrobnostmi... vendar se je včasih bolje vrniti na popolno osnovo - Alpine White odlično poudari vse linije, ki jih na GTS ne zmanjka.

M4 GTS je sicer na voljo v štirih različnih barvnih odtenkih: Sapphire Black, Mineral Grey in Frozen Dark Grey kovinski in Alpine White. Vozilo v spodnjem posnetku se prvič prikaže z belo osnovo, ki izgleda fenomenalno. Proizvajalec bo začel proizvajati prva vozila v mesecu marcu, zadnji pa naj bi iz proizvodnega obrata zapeljal decembra 2016. BMW bo ustvaril le 700 enot M4 GTS, ki bodo pravično razdeljene med države in kontinente, jih bo kaj dobila tudi Slovenija? Iz zanesljivih in neuradnih virov smo prejeli informacijo, da so se zanj odločili štiri slovenski kupci.

https://youtu.be/yQNL1gITBsY

Impresivna novost na področju motorne tehnologije je vbrizgavanje vode v valje, s čimer je M4 GTS prvi serijski avtomobil, ki hladi, povečuje moč motorja in zmanjšuje porabo goriva na tak način. Sistem namreč absorbira in nato utekočini vodo iz ozračja, ki jo skupaj z gorivom pod visokim pritiskom brizga v motor. 3,0-litrski šestvaljni twin scroll turbo motor tako proizvede 500 konjskih moči in 600 Nm navora. Za hitro in natančno pretikanje prestav še vedno skrbi sedemstopenjski dvosklopčni DCT menjalnik s funkcijo za hitro speljevanje z mesta. Vse našteto mu pomaga do 100 km/h pospešiti v samo 3,8 sekunde in doseči najvišjo hitrost 305 km/h. Kljub impresivni moči pa je M4 GTS zaradi nove tehnologije vbrizgavanja vode sposoben povprečno porabo goriva ohraniti na ravni standardnega M4 – 8,3 litra na 100 kilometrov.

m4 gts-alpine-white

Masa vozila je zmanjšana na 1510 kilogramov, kar omogoči izvrstno razmerje – 3,0 kg/KM. To so dosegli z uporabo plastike, ojačane z ogljikovimi vlakni (CFRP) pri sprednjem in zadnjem spojlerju, difuzorju in nekaterih drugih delih, v alkantaro oblečenimi sedeži iz ogljikovih vlaken, odstanjenima zadnjima sedežema, nameščenimi karbon-keramičnimi zavornimi čeljustmi, zmanjšanim premerom izpušnih cevi, kar omogoči 20% prihranek na masi, in pokrovom motorja, narejenim iz ogljikovih vlaken, ki tehta zgolj 2,5 kilograma. Prišlek ima tudi izboljšano vzmetenje in krmilni mehanizem ter aktivni M diferencial, ki omogoča še boljši oprijem in lego na cesti.

 

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code