Po predstavitvi zadnjega modela (XB7) v začetku letošnjega leta, si je ALPINA konkretno pljunila v roke ter hitro nadaljevala s testiranji novega štirivratnega kupeja. Skozi celotno prejšnje leto so pri alpini namigovali, da na trg morda le pride njihova različica najnovejšega bavarskega velikana M oddelka, t.j. serija 8 (G15). Nenazadnje so bili s strani oboževalcev primorani v svoje roke vzeti najnovejšo osmico, saj so v devetdesetih letih prejšnjega stoletja prav tako lanisrali model na legendarni prvi seriji 8 – E31.
Najverjetneje se bo avtomobil zasnovan na BMW-jevem modelu M850i imenoval B8 Gran Coupe in tako vstopil v prazne čevlje alpinine B6 Gran Coupe, ki je seveda temeljila na bavarski seriji 6.
Aktualni ALPINA modeli, ki se proizvajajo trenutno so zasnovani na seriji 3 (D3 S in B3), seriji X3 in X4 (XD3 in XD4), seriji 5 (D5 S in B5), seriji X7 (XB7) ter seriji 7 (B7). Cene se začnejo že pri 70-tisoč evrov za B3 ter končajo krepko preko 150-tisoč evrov za XB7 ter B7. ALPINA pa bo prihajajoč model cenila na verjetno nekje okoli 130 tisoč evrov.
Model, ki zagotavlja odlično ravnovesje med udobjem in športnostjo, se bo ponašal z edinstveno nastavitvijo vzmetenja ter širšimi zavorami. Trenutno se prototip B8 Gran Coupe od uradnega modela razlikuje le po prednji maski s podaljšanim spojlerjem. Opažen testni avtomobil ima prav tako alpinina platišča ter po slikah sodeč tudi že njihov zavorni sistem.
Kasnejšem prototipu, oziroma uradnemu modelu bi pa moral biti dodan še po meri narejen bočni prag, druga zadnja maska, difuzor ter konice izpušnega sistema. V notranjosti bomo opazili drugačen volanski obroč, zaslone digitalnih istrumentinh plošč ter gumbe na glavni konzoli. Kot smo že vajeni, naj bi ALPINA prav tako dodala svoj pečat pri oblazinjenju v kabini.
BMW M sicer trgu že nekaj časa ponuja svoj ponos – M8, katerega poganja 4,4-literski V8 motor z dvojnim turbopolnilnikom, ki premore 600 konjskih moči ter 750 končnega Nm navora.
Uradnega podatka o goli moči B8 Gran Coupeja še nimamo, bo po vsej verjetnosti vseboval isti 4,4-literski twin turbo V8 motor (katerega že poznamo v XB7), ki preko osemstopenjskega samodejnega menjalnika in štirikolesnega pogona xDrive do stotice pripelje za malce več kot 3 sekunde! Končna hitrost pa naj bi krepko presegla mejo tristotih kilometrov na uro!
V kolikor lahko sežete dovolj globoko v žep, vam predlagamo, da si svoj model ob predstavitvi čim prej rezervirate, saj bo bila količina omejena na le 2000 enot letno!