Po debiju bencinskega modela B3, je sedaj Alpina razkrila še dizelski model D3 S, ki preseneti s svojo zmogljivostjo.

Tipično za Alpino je dizelski D3 S na voljo tako v limuzinski kot tudi, v morda še privlačnejši, karavanski obliki. D3 S je najboljši približek dizelski različici modela M3 doslej, saj je zgrajena na osnovi najmočnejše izvedenke serije 3 z oznako M340d, ki pa je seveda še dodatno dodelana. 3.0 litrski dizelski šestvaljnik namreč ponuja kar 355 konjskih moči in 730 Nm maksimalnega navora, kar je 15 konjskih moči in 30 Nm več od BMW M340i.

Rezultat te surove moči je pospešek do stotice, ki pri limuzinski različici traja le 4,6 sekunde (karavan je 0,2 sekunde počasnejši), končna hitrost pa se ustavi pri impresivnih 273 kilometrih na uro (270 kilometrov na uro pri karavanu). Pospešek je torej pričakovano praktično identičen modelu M340d, končna hitrost pa je zaradi odstranitve elektronske blokade občutno višja.

D3 S bo navdušil tudi dinamično, saj Alpina obljublja odzivnejšo stopalko za plin, dizelski pogonski agregat, ki se zelo ‘rad’ vrti tudi v višje vrtljaje, ter več negativnega naklona prednjih koles, kar bo pripomoglo k večji stabilnosti vozila. Poleg tega bo imel avtomobil tako kot BMW tudi 48 V blago hibridno tehnologijo z električnim motorjem, ki bo zagotavljal dodatnih 11 konjskih moči pri nižjih hitrostih ali močnem pospeševanju in obenem pripomogel tudi k učinkovitosti pogonskega sklopa.

Moč je preko osem stopenjskega športnega ZF avtomatskega menjalnika speljana na vsa štiri kolesa. Za to skrbi xDrive pogon, ki ga je Alpina dodatno dodelala, da le ta še več moči pošilja na zadnjo os in tako daje občutek avtomobila na zadnji pogon. D3 S je tako kot vse alpine sicer primarno še vedno namenjena bolj cestnim avanturam kot norenju po dirkališčih, vseeno pa se bo tudi tam zelo dobro znašla. Opremljena je namreč z Alpina Sport vzmetenjem, ki je enako kot na precej močnejšem bencinskem bratu B3 in vključuje Eibachove vzmeti, dodelava pa je doletela tudi zavore, ki so vzete celo iz večjega in še močnejšega modela Alpina B5. K večji zabavi in občutku športnosti pripomore tudi zapora zadnjega diferenciala, videz pa je praktično identičen, kot pri bencinskemu bratu.

To pomeni klasičen bodykit z ikonskimi alpininimi platišči, ki jih lahko izberete celo v velikosti 22 palcev, notranjost pa je dodelana tako, da ponuja še bolj luksuzen občutek. Cena v Nemčiji se bo z vključenim 19% davkom začela pri 70.500 € za limuzinsko in 71.900 € za karavansko različico, pri nas pa zaradi vseh davkov in dajatev tej ceni dodajte še kakšnih 10 ali 20 tisočakov. Prvi kupci bodo avtomobil dobili že novembra letos.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code