V tistem času je bil zelo popularen BMW M5, ki pa si ga ni mogel privoščiti prav vsak, alternativa je bila Alpina B10. Model temelji na priljubljenem in zelo uspešnem BMW E34 535i.
V tistem času je bil to najhitrejši avtomobil, ki ga je Alpina kdaj zgradila. Pod pokrovom ima izredno gladek in rafiniran vrstni šestvaljnik z dvema turbo Garrett T25, ki delujeta skupaj tako, da praktično izničita “turbo lag”. Motor proizvede 360 konjskih moči in 520 Nm navora, do stotice potrebuje 5,6 sekunde, njegova najvišja hitrost pa je 290 km/h. Poraba goriva je precej visoka okoli 17 l/100 km. Vsemogočna zverina ima 5-stopenjski ročni menjalnik, ki ga je Getrag razvil posebej za B10, 17-palčna značilna Alpinina platišča, večje zavorne Girling diske z 4-batnimi zavornimi čeljustmi spredaj, zamenjan izpušni sistem, Momo volanski obroč Recaro športne sedeže.
Izdelanih je bilo le 507 Bi-Turbov, zadnji je iz predelovalnega obrata zapeljal leta 1994. Nekaj jih je naprodaj, večinoma v Nemčiji, za takšen primerek pa je potrebno odšteti kar krepko vsoto denarja, cene se gibljejo od 20.000,00 € naprej, odvisno od ohranjenosti avtomobila.