BMW na primer v Združenem kraljestvu ne prodaja več dizelskih kupejev in kabrioletov serije 2. Tako so dvovratni premium kompaktni modeli na voljo samo z bencinskimi motorji, pri čemer se ponudba začenja z 218i, ki ga poganja 1,5-litrski trivaljnik ter končuje z M240i, ki ima vgrajen 3-litrski šestvaljnik.
Serija 2 pa ni edino prizadeto vozilo v BMW-jevi paleti, saj so različice športnih terencev X5, X6 in X7 s pogonom M50d prav tako odpovedane v Evropi. Propad impresivnega 3-litrskega motorja s štirimi turbopolnilniki, ki razvije 400 “konjskih moči” (294 kW) in 760 Nm navora, so naznanili pred nekaj meseci z izdajo modelov Final Edition.
Prav tako prihodnost ne izgleda rožnata za 4,4-litrski twin-turbo V8. Motor predstavlja skoraj nerešljivo uganko, saj poganja večino BMW-jevih velikih zmogljivih avtomobilov in športnih terencev. V-konfiguracija zahteva posebno industrijsko inženirsko mrežo za izdelavo motornega bloka, ki se ne prekriva z 2-litrskimi štirivaljnimi ali 3-litrskimi vrstnimi šestvaljnimi motorji. Ne pričakuje se, da bodo V8 motorji v BMW-jih še dolgo z nami, saj bodo preprosto postali preveč zapleteni ter predragi za proizvodnjo.
Še en legendarni BMW-jev motor, ki verjetno ne bo več živel po letu 2021 pa je znameniti V12. Prodajne številke tega bencinskega motorja so prenizke, saj je vgrajen le v vozilih serije 7 in Rolls-Royce. BMW je načrtoval ukinitev V12 do leta 2023, vendar bi lahko hitro spreminjajoča se proizvodna dinamika pospešila njegov propad.
Ali bo prihodnost, v katere beemveje poganjajo le štiri- in šestvaljniki, predstavljala težavo zvestim privržencem znamke? Če pogledamo nazaj ter preučimo zgodovino BMW-ja, vidimo, da je večino največjih avtomobilov poganjal štiri- ali šestvaljni motor. Avtomobili, kot so E30, E36 in E46 M3. Ali pa E28 in E34 M5. Zgodovina dokazuje, da se BMW z obrezovanjem arsenala motorjev morda le vrača k svojim koreninam poenostavljene inženirske odličnosti. Vseeno pa je to najverjetneje le pretveza ter zanikanje realnosti, ki ukazuje znižanje ter regulacijo emisij.