Seveda bomo vedno pri takšnih šprintih navijali za BMW, vendar je izzid v naslednjem posnetku precej sumljiv.

Ekpia GTBoard.com je na YouTube objavila posnetek tekmovanja Ferrarija FF in BMW M5, ki naj bi bil brez povečanja moči (le AmD izpušni sistem in nekoliko znižan). Se vam kaj dozdeva, kateri bo zmagal?

Naj vam povemo, da zmagovalec ni Ferrari. BMW sicer prične nekoliko počasneje, potem pa proti koncu za las prehiti mogočnega Italijana. Kako je to sploh mogoče? Specifikacije namreč kažejo popolnoma drugačno zgodbo.

M5 ima 4,4-litrski V8, ki proizvede 560 konjskih moči in 680 Nm navora, kar se že morda sliši konkurenčno, vendar je tukaj tudi njegova teža, ki znaša masivnih 1945 kilogramov. Po drugi strani pa imamo na voljo specifikacije FF Ferrarija, ki je že prvotno v višji kategoriji superšportnikov, čeprav ima štiri sedeže. Poganja ga 6,3-litrski V12, ki proizvede 660 konjskih moči in 683 Nm navora in tudi težak je precej manj, 1790 kilogramov če smo natančni. Oba uporabljata 7-stopenjski menjalnik z dvojno sklopko, vendar ima v nasprotju z BMW, Ferrari štirikolesni pogon.

Kako je torej možno, da je izzid na strani M5? Lastnik bavarca trdi, da je vozilo standardno kot bi ravno prišlo iz tovarne; to težko verjamemo, verjetno ima vozilo nekje med 680 in 700 konjskimi močmi. Vseeno si oglejte posnetek in ta zanimiv konec tekmovanja v spodnjem posnetku.

[sam id=”13″ codes=”true”]

1 komentar

  1. Tu gre, če ne gre za nateg, za nič kaj takega tako spornega. Vsi vemo, da je M5 turbinsko polnjen. Se pravi je vse v tem, v kolikšnem času pride turbo motor na najvišji navor in koliko časa turbo motor drži ta navor v ravni liniji preden prične padati. Konji v tem delu nimajo nič za opraviti s tem. In vsi tisti, ki nekaj malega vemo o tehniki tudi vemo, da so prisilno polnjeni motorji, pravi mojstri v tem, da gre krivulja za doseganje največjega navora strmo navpično navzgor in da turbina drži območje najvišjega navora mnogo dalj časa v horizontalni črti kot pa normalno aspiriran motor. Verjetno pride streznitev potem pri končni hitrosti. Ne smemo pa tudi zanemariti podatka, da ima FF tako koncipiran 4 pogon, da ima v bistvu ne samo diferencijal spredaj, temveč ima bolj mini menjalnik kot diff. Na suhi cesti zna to biti otežujoča okoliščina, saj mora praktično gnati še en pogonski sklop.. Drugače pa bi bilo verjetno na vlažni podlagi.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code