Nad menjavo motorja v legendarnem BMW E39 serije 5 pravi navdušenci zagotovo ne bodo veseli, a ta karavan potem postane povsem nekaj drugega in razveseljuje svojega lastnika na svojevrsten način. Gre za BMW 540i Touring letnik 2002 z vgrajenim LS2 V8 motorjem in T56 šest-stopenjskim ročnim menjalnikom. Predelave motorja se je lotil JE Import Performance s kitom za predelavo podjetja Sikky Manufacturing. Celoten proces predelave je vključeval tudi spremembe vzmetenja, volanskega mehanizma, zavore, izpušnega sistema in celo spremembe v notranjosti. Pogonski sklop je v celoti vzet iz vozila Pontiac GTO. Serijski 6,0-litrski osemvaljnik v prejšnjem vozilu razvije 400 konjskih moči, v temu BMW E39 pa še nekoliko več, točni podatki namreč niso znani. Moč se na cesto prenaša s pomočjo Giken diferenciala in Monster LT1–S ojačane sklopke. Agresiven videz poleg stilskih odbijačev zagotavlja tudi z nižje nastavljivim sistemom podvozja proizvajalca FK, namestili pa so mu tudi ECS Big Brake komplet zavor, ki spredaj vključuje 6-batne čeljusti.
Sprednji konec si po navedbah lastnika sedaj veliko elementov deli s tistimi iz različice 528i, saj so le tako lahko namestili motor čim nižje in čim bolj nazaj proti kabini. Odet v Titanium srebrno barvo zunanjosti v kombinaciji z notranjostjo iz črnega usnja pričara izjemno vzdušuje, sprednji odbijač je iz različice M5, zadnji pa proizvajalca M-Tech. Nameščena ima 19-palčna aluminijasta platišča proizvajalca BBS Super RS, ki so zadaj nekoliko širša in zmogljive pnevmatike Michelin Pilot Super Sport.
V spodnjem video posnetku si lahko ogledate zvok pri zagonu motorja, pospeševanje in kratko vožnjo. Ekskluzivno izdelani izpušni sistem predstavlja široke cevi prevlečene s keramičnim premazom, ki omogočajo velik pretok zraka.