Kaj nam prinaša prihodnost? Spremembe. Veliko sprememb. BMW i oddelek je le vrh ledene gore; je le začetek električne dobe zmogljivih bavarcev, ki bodo z leti le še napredovali.

Po navedbah vira The Detroit Bureau bosta novi generaciji M3 in M4 uporabljali hibrdini pogonski sistem. Če bodo ugibanja resnična, bo to za BMW eden večjih prelomnic v zadnjih letih. Tvegane odločitve seveda s seboj povlečejo kup vprašanj… bo takšna smer dovolj hitro privabila in prepričala nove kupce? Vsi vemo, da drastične spremembe, vsaj na začetku, nelagodno vplivajo na zagrizene ljubitelje… za primer lahko vzamemo prisilno turbinsko polnjenje; puristi namreč še zmeraj zagovarjajo surovo zmogljivost atmosferskega motorja. Kaj to torej pomeni za prihodnost M hibridov?

bmw-serija-3

Vir navaja, da naj bi prihajajoča M brata ohranila motor, ki je uporabljen v trenutni generaciji F80/F82. S pomočjo električnega motorja… dveh… ali celo treh pa bi športnika pridobila na moči in navoru, obenem pa zmanjšala emisije. Zaenkrat se domet še ni veliko izboljšal: približno 30 kilometrov bi lahko avtomobila drvela le na električni pogon. Podobno kot pri BMW i8 bi tudi M3 in M4 uporabljala štirikolesni pogon: z motorjem z notranjim izgorevanjem zadaj in električnim motorjem (motorji) spredaj.

g20-bmw-serija-3

Dovolj o najmočnejših različicah, kaj pa klasična BMW serija 3? Tudi pri povsem standardnih modelih bo prihodnost slej ko prej potrkala na vrata. Z nedavno predstavljeno Facelift različico je BMW sicer predstavil nekaj novosti, vendar ne dovolj, da bi dvignil veliko prahu. Leto 2018 se bliža in prav tako nova generacija najbolj prodajanega bavarskega modela. Kaj bo nova BMW serija 3 prinesla s seboj? Manj kilogramov, kodno ime G20, CLAR platformo (ki bo osnova vsem prihajajočim zadaj gnanim modelom), možnejši zavorni sistem, prilagodljivo vzmetenje in platišča iz aluminija in karbona.

g20-serija-3 (2)

Omejitve CO2 izpustov, ki bodo v veljavo vstopile v letu 2020 bodo zelo stroge. To pomeni, da bodo proizvajalci stremeli k bolj izkoristljivim in manj okolju škodljivim različicam. Vendar vse ni tako črno kot se morda na prvi pogled zdi: vrstni šestvaljnik bo še zmeraj zelo aktualen, seveda pa bodo manj zmogljivi modeli večinoma uporabljali majhne “mlinčke” kot je 1,5-litrski trivaljnik. Nekaj pa se že šepeta tudi o uporabi vodnega vbrizga, ki bi motorjem z manjšo prostornino omogočil večjo moč.

Vir: Detroit Bureau Fotograf: Autobild.de

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code