Električni kompresorji in turbine so v preteklosti zaradi poceni kitajskih t.i. električnih turbo kit-ov, ki dejansko ne naredijo ničesar, dobili slabo ime ravno iz tega razloga. V kolikor pa je električni motor, ki žene kompresor dovolj močan, pa je to tehnologija, ki ponuja občutne zmogljivostne in učinkovitostne izboljšave tudi v primerjavi s klasičnimi kompresorji, ki jih poganja pogonski agregat kot naprimer v Kawasakiju H2R.
Za razliko od turbin, električni kompresor ne blokira izpušnih plinov in ne povzroči turbo luknje, vseeno pa poveča moč motorja in predvsem njegov navor. Če ga primerjamo s klasičnim kompresorjem, ki vseskozi jemlje moč motorju, se električni kompresor zanaša na majhno a močno baterijo, ki se lahko polni ob manjših obremenitvah. Ko imamo torej plin odprt do konca, tudi E-kompresor deluje s polno močjo, ko vozimo s priprtim plinom pa se presežek ustvarjene energije shranjuje v polnilno baterijo za kasnejšo uporabo.
Kot vedno je patentna risba izjemno enostavna in nakazuje zgolj način delovanja kompresorja. Seveda še ni nobenih uradnih informacij o uporabi te tehnologije, so pa možnosti zelo visoke, da bodo v prihodnosti s pomočjo te tehnologije povečali predvsem učinkovitost motorjev znamke BMW. Glede na patentne skice je največja možnost uporabe te tehnologije v najbolj zmogljivem motociklu iz njihovega arsenala – S1000RR. Si sploh predstavljate ta motor z električnim kompresorjem? To bi bila res prava zverina!