BMW i8 kot nekonvencionalen superšportnik pod pokrovom ne skriva mogočnega tri in plus - litrskega motorja. Električni motor sodeluje z tehnološkim čudom 1,5-litrskega trivaljnika. Kaj se zgodi, če mu dodamo Akrapovičev izpuh?
Ob ogledu naslednjega posnetka mislim, da vsakomur postane jasno, da za motor s tako majhno kapaciteto ne potrebujemo mogočnega izpušnega sistema. Po posnetku sodeč je BMW i8 prejel le izpušni lonec in trojni zaključek cevi, ki morda res izgleda zelo dobro, problem pa se pojavi pri zvoku in funkcionalnosti. BMW i8 pridobi kaj konjskih moči? Kako pa je s težo? Po namestitvi sodeč trpi tudi aerodinamika, zvok pa prej kot na superšportnika spominja na kakšnega 20 let starega predelanega Civica…
BMW i8 ni bil izdelan za razkazovanje svoje moči z zvokom in zdi se mi, da bi tako tudi moralo ostati. Vozila s tremi cilindri nikoli ne bodo imela zvoka superšportnikov in to ni njihov namen. Kaj menite vi?
Vir: Heinz Performance