Dobro znano slovensko podjetje je že pred petindvajsetimi leti ustanovil nekdanji motociklistični dirkač Igor Akrapovič, s podporo vodilnih motociklističnih dirkalnih ekip pa je pridobil na mednarodnem ugledu in uspešnosti. Po dolgih letih napredka so sedaj v podjetju predstavili izpušni istem za najnovejšega BMW M malčka, M2.
M2 tako znotraj paketa prejme Akrapovičev izpušni sistem linije Evolution (Titanium), ki je izdelan iz ultralahkega visokokakovostnega titana, kar pripomore k zmanjšanju skupne teže avtomobila in izboljšani vozni dinamiki ter vodljivosti. Ta odličen izpušni sistem ima homologacijo ECE in je bil razvit prav z namenom doseganja optimalnega izkoristka poskočnega šestvaljnega TwinPower Turbo motorja, hkrati pa skrbi za povečanje moči v celotnem območju vrtljajev. Namestitev izpušnega sistema je enostavna, saj deluje po načelu plug-and-play (vklopi in igraj), ponuja pa odlično dopolnitev za še dodatno izboljšanje zmogljivosti fenomenalnega BMW M2.
Nov izpušni sistem ima tokrat namesto ene kar dve ločeni cevi, ki sta speljani in oblikovani optimalno ter tako omogočata odličen pretok plinov ter posledično povečata moč motorja. Moč se poveča za 6,8 kW (9,1 KM) pri 6,150 vrt/min, navor pa za 8,8 Nm pri 4,300 vrt/min. Izboljšan je seveda tudi zvok, ki daje bolj dirkaški občutek, glasnejši je tudi zvok v potniški kabini, občuti pa se tudi razlika med zaprtimi in odprtimi loputami. Z zaprtimi loputami je M2 primeren za vsakodnevno rabo, saj je pri nižjih obratih dovolj uglajen in miren, ob višjih obratih ali odprtih loputah pa pokaže svoj pravi, jezni, dirkaški karakter. Zvok je moč naknadno prilagajati s pomočji Akrapovič Sound Kita, ki je na voljo kot del dodatne opreme. S pomočjo slednjega je mogoče uravnavati glasnost izpušnega sistema, sam pa se prilagaja glede na število vrtljajev, prestavo in izbrani način vožnje.
Moč lahko povečate še z izhodno cevjo, ki je na voljo s katalizatorjem ali brez njega. Cev iz visokokakovostnega nerjavečega jekla s katalizatorjem poveča moč za 9,6 kW (12, 9 KM) pri 6,200 vrt/min, navor pa za 21, 7 Nm pri 4,300 vrt/min. Ta rešitev je seveda opcijska ter ne potrebuje nikakršnih naknadnih nastavitev elektronske krmilne enote (ECU). Brez katalizatorja je zvok še bolj dirkaško naravnan in glasnejši, potrebne pa so naknadne nastavitve elektronike.
Izpušni sistem se zaključi s štirimi zaključki iz nerjavečega jekla, ki še polepšajo čudovit zadek malčka M2. Že pogled na izpušne zaključke opozarja na agresivnost avtomobila, poudari pa ga še brutalen zvok, ter po novem, opcijsko nameščena Akrapovičeva ohišja stranskih ogledal. Originalni dodatni izdelki iz ogljikovih vlaken, ki jih Akrapovič ponuja so na voljo brez sijaja ali z visokim sijajem, zasnovani pa so z namenom poudarjanja športnosti malega M2 in dopolnjevanja drugih Akrapovičevih elementov. Poleg ohišja ogledal je na voljo tudi zadnji difuzor, ki naredi zadek bolj agresiven, napadalen in zastrahujoč, ter da takoj vedeti, da stoji pred nami zares mogočen avtomobil. Difuzor je na voljo v izvedbi brez sijaja ali z visokim sijajem.
Večja zmogljivost, manjša masa, edinstven Akrapovičev zvok, umetelno oblikovani Akrapovičevi deli dodatne opreme iz ogljikovih vlaken – nekateri prvič na voljo v izvedbi brez sijaja in z visokim sijajem – ter dodatni deli za nadgradnjo predelave avtomobila na še višji ravni sestavljajo nabor izdelkov za izpopolnjevanje zmogljivosti in videza modela BMW M2 ter kar največje izkazovanje tehnoloških in oblikovnih zmožnosti podjetja Akrapovič. Cene vseh omenjenih nadgradenj in dodatkov si oglejte spodaj:
.