M-brata, ki sta se nam prvič predstavila v letu 2014, zagotavljata znano dinamično zmogljivost, razločen in agresiven dizajn, športno potniško kabino in tehnologijo v kombinaciji z okrepljeno zunanjostjo, ki ju jasno ločuje od običajnih X5 in X6 modelov. Oba avtomobila poganja 4,4-litrski M TwinPower Turbo V8, ki zagotavlja 575 konjskih moči in 750 Nm maksimalnega navora. Njuna moč je že pri standardnih različicah izražena z globokim zvokom izpušnega sistema, ki je s pomladjo 2016 prejel možnost nadomestitve z Akrapovičevim sistemom Evolution Line iz titana.
[PRODUCT RELEASE] Claim the road with an #Akrapovic Evolution Line (Titanium) exhaust system for #BMW #X5M. pic.twitter.com/Ryc0PtcO6g
— Akrapovič (@myAkrapovic) 30 March 2016
Izpušni sistem slovenskega ponosa ne ponuja le nadgradnje zmogljivosti, ki pri BMW F86 X6 M in F85 X5 M omogoča 3,9 kW/ 5,3 KM pri 5400 vrtljajih na minuto in 8,4 Nm maksimalnega navora pri 5250 vrtljajih, temveč se z menjavo zmanjša tudi teža – za kar 14,8 kilograma. Ok, morda se teh nekaj kilogramov pri krepko čez dve toni težkih velikanih ne sliši veliko, vendar vam lastniki predelav nedvomno lahko zagotovijo, da je razlika občutna. Izpušni sistem je zaključen še s karbonskimi zaključki, obdanimi z Akrapovičevim zadnjim difuzorjem.