BMW M4 GTS brez dvoma spada v sam vrh ponudbe športnih vozil bavarskega proizvajalca. Omejena proizvodnja na le 700 primerkov pa zagotavlja, da bo v prihodnosti tudi izjemno zaželjen zbirateljski model. Je dirkaško nastrojen kupe, ki je primeren tudi za vožnjo po cestah. BMW M4 GTS različica že v osnovi velja za dirkaško naravnano vozilo, saj se pod motornim pokrovom vrti 3,0-litrski vrstni šestvaljni BMW TwinPower Turbo bencinski motor, ki razvije 500 ”konjev” in kar 600 nevtonmetrov navora. Pogonski sklop sicer združuje tudi 7-stopenjski samodejni dvosklopčni menjalnik DCT z Drivelogic tehnologijo, ki omogoča, da M4 GTS do 100 kilometrov na uro pospeši v zavidljivih 3,8 sekunde, pospešuje pa vse do 305 kilometrov na uro.
Za tega lastnika pa vse to le ni bilo dovolj, saj se je lotil kar obsežne predelave. Predelave se je sicer strokovno lotila predelovalska hiša Butler Tire in tako M4 GTS opremila z le najbolj kakovostnimi deli. Dodali so karbonske aero elemente, optimizacijo motornega računalnika in vrhunska alumunijasta platišča. Z vsemi predelavami tako ni pretiraval, uspel pa mu je odličen projekt. BMW M4 GTS so opremili z Eventuri karbonskim sistemom vstopa zraka, 3D Design karbonskimi pragovi in zadnjim difuzorjem, ONEIGHTYNYC personalizirannimi sprednjimi žarometi z oranžnimi elementi, Autoteknic Acid Orange obvolanskimi prestavnimi ročicami, IND karbonsko prestavno ročico, IND dekorativnim elementom volanskega obroča z oranžno barvo, črnim dodatkom logotipa znamke spredaj in zadaj, MRG Racing posebnimi vijaki, M Performance osvetljenimi letvicami na pragovih in tepihih, Mineral Grey Metallic ledvičkami z oranžnim M4 logotipom, M Performance karbonskim dekorativnim elementom parkirne zavore in PPF keramičnim premazom.
Vsekakor menimo, da je to eden izmed najbolj izpopolnjenih primerkov modela M4 GTS, verjamemo pa, da ne bo povšeči vsem.