Prav to izjemno umetnino bomo najverjetneje lahko v živo videli že čez nekaj dni na avto salonu v Ženevi. Ta dotični olepšan primerek je občutno znižan, natančneje pa je tlom v primerjavi s serijskim avtomobilom približan za kar 25 mm spredaj in 20 mm zadaj. Poleg znižanega podvozja so že na daleč opazni mnogi aerodinamični dodatki iz ogljikovih vlaken, ki najprej poskrbijo za bolj oster izgled, istočasno pa med vožnjo zagotavljajo boljši in bolj optimalen pretok zraka.
Na seznamu posodobitev so našteti nov podaljšek sprednjega spojlerja, krilca na boku vozila, razdeljena reža za zrak na pokrovu motorja, zadnji spojler in tridelni difuzor na zadku vozila. Prav vsi našteti in drugi deli so narejeni iz izredno lahkih ogljikovih vlaken.
Z ogljikovimi vlakni je obdana tudi kljuka za odpiranje vrat, stranska ogledala ter sprednje ledvičke, ki so stilsko nekoliko spremenjene. Vozilo je obarvano z zanimivim rdečim odtenkom h kateremu se še posebej lepo priležejo lahka 21-palčna AC Schnitzer platišča, ki pri vsakem platišču zmanjšajo težo za 4,5 kilograma.
AC Schnitzer vsekakor ni prvič posegel po hibridnem i8 (Java zelena mamba i8, srebrna puščica i8, prikriti posebnež i8)in verjamemo, da tudi ne zadnjič. A takšen primerek je prav gotovo eden najbolj privlačnih in všečnih. Obsežno galerijo si oglejte spodaj.