V prvi fazi predelave uporabljajo optimizacijsko programsko opremo Bi-Tronik 2 V1, ki je alternativa zunanjemu zmogljivostnemu modulu Bi-Tronik 5 V1. Oba povečata moč 4,4-litrskega TwinPower Turbo agregata iz serijskih 575 konjskih moči in 750 Nm navora na 650 konjskih moči in 850 Nm navora, koliko premore tudi novi SUV tekmec Lamborghini Urus.
Druga faza predelave priskrbi še več moči in sicer 700 KM ter 905 Nm navora, najbolj pa seveda navduši končna zmogljivostna nadgradnja, ki zagotovi kar 750 konjskih moči in 980 Nm navora. Skupaj z drugimi izboljšavami je po besedah predelovalca G-Power BMW X5 M perfektna izbira za voznike zmogljivih SUV vozil, ki si želijo nekaj več. G-Power v povezavi z nadgradnjo nudi tudi športni izpušni sistem, razširjene blatnike in Venturi pokrov motorja iz karbona. K nastopaškemu izgledu odlično prispevajo tudi 23-palčna, petkraka platišča. Vsekakor bi bilo zanimivo videti kako bi se kosal z italijanskim rivalom Urusom.