Videz je tako kot pri običajni seriji 5, nekoliko bolj agresiven z novim prednjim odbijačem in večjimi odprtinami za zajem zraka. Oblikovalci so avtomobilu ravno tako dodali prednji podaljšek odbijača z značilnim Alpina napisom, ter klasična 20 palčna alpinina platišča. Novi so tudi prednji žarometi in športni izpuh s štirimi izušnimi cevmi, poleg široke barvne palete, pa si lahko kupci omislijo tudi ekskluzivni barvi Alpina Blue in Alpina Green.
Notranje dodelave so precej manj opazne od zunanjih in se povsem skladajo s prenovo klasične serije 5. Prvič lahko tako opazimo nove digitalne merilnike in prenovljen infozabavni sistem iDrive; kot se za znamko Alpine spodobi, pa je ogromno tudi majhnih detajlov, ki pričarajo večji občutek luksuza in udobja, kot pri klasični seriji 5.
Pod pokrovom bencinske različice B5 se skriva 4.4 litrski V8 motor, ki uspe proizvesti 621 konjskih moči in z 800 Nm, celo več navora kot ga ponuja M5 Competition. To omogoča limuzinski različici pospešek do stotice v vsega 3,4 sekunde, končna hitrost pa znaša impresivnih 330 kilometrov na uro. V kolikor bi si radi omislili karavansko različico, vas bo ta stala dve desetinki sekunde pri pospeševanju in 8 kilometrov na uro končne hitrosti, kar po našem mnenju ne boste niti opazili.
Drugo stran spektra predstavlja dizelska različica D5 S, ki za pogon uporablja 3.0 litrski dizelski šestvaljnik s kar tremi turbinami. To je dovolj za 408 konjskih moči in enakih 800 Nm navora, kot ga ponuja bencinska različica. Za limuzinsko različico tako pospešek do stotice traja 4.4 sekunde, voznik pa ima na razpolago 286 kilometrov na uro končne hitrosti. Tako kot pri bencinski različici je karavanska izvedba dve desetinki sekunde počasnejša od limuzinske, končna hitrost pa je manjša le za 3 kilometre na uro.
Oba motorja sta spojena z odličnim osem stopenjskim avtomatskim menjalnikom, ki preko štirikolesnega pogona z večino moči na zadnji osi, ves ta navor efektivno prenaša na vsa štiri kolesa. Obe različici sta lahko opremljeni tudi z aktivnim zadnjim diferencialom, ki pomaga še bolje razporejati moč med zadnjima kolesoma, precej zmogljivejše pa so tudi zavore. Te pri opcijskem visoko zmogljivem zavornem sistemu dodajo kompozitne zavorne diske in posebne zavorne ploščice, ki naj bi imele večjo termično obstojnost in bolj direkten občutek na stopalki za zavoro.
Oba modela sta že na voljo za naročilo, prvi kupci pa jih bodo prejeli že oktobra letos. Različica B5 bo v Nemčiji stala od 117.700 € naprej za limuzinsko in 120.700 € za karavansko izvedbo, dizelski različici D5 S pa bosta z 92.500 € za limuzinsko in 95.500 € za karavansko precej cenejši. Kateri pa je vaša izbira?