Novi BMW 745e je na voljo tako v običajni kot v podaljšani različici, v sebi pa skriva pravi šestvaljni bencinski agregat, ki odlično pristoji karakterju avtomobila. 3.0 litrskemu bencinskemu motorju asistira še manjši elektromotor, ki poskrbi za možnost električne vožnje in kar je lastnikom še najbolj pomembno – izjemno majhne izpuste s čimer poleg goriva prihranijo še pri raznih okoljskih dajatvah.
Bencinski motor proizvaja 290 konjskih moči, električni pa proizvaja še dodatnih 115 konjskih moči. Sistemska moč tako znaša kar 400 konjskih moči in 600Nm navora, kar je pri običajni različici dovolj za pet sekundni pospešek do stotice, pri podaljšani različici, ki ima še xDrive štirikolesni pogon, pa je ta čas še celo desetinko sekunde hitrejši, kar je tolikšen in tako težak avtomobil zares impresivno.
Obe različici imata identično 12kWh baterijo kar je dovolj za slabih 60 kilometrov električnega dosega, maksimalna hitrost v električnem načinu pa je kar 140 kilometrov na uro. Morda še najbolj zgovorna podatka sta poraba in izpusti CO2. Uradna poraba tako po NEDC podatkih znaša zgolj 2 litra na 100 prevoženih kilometrov, izpust ogljikovega dioksida pa znaša borih 48 gramov na kilometer, kar je za tolikšen avtomobil zares impresivno.
Notranjost je z izjemo običajnih malenkosti nespremenjena, najbolj opazna razlika je v prtljažnem prostoru, ki je zaradi baterije nekoliko zmanjšan.
Prodaja bo stekla že to pomlad mi pa se ga že veselimo saj je taka kombinacija zmogljivosti, zvoka in varčnosti res izjemno privlačna.