Na 2015 NAIAS niso predstavljeni samo futuristični modeli in koncepti. Med njimi se je znašel tudi 3.0 CSL, legendarni bavarski dirkalnik, ki letos praznuje 40-letnico.

Pisalo se je leto 1973, ko je Toine Hezemans zmagal evropsko Touring Car prvenstvo s svojim 3.0 CSL, v Le Mansu pa ga je do zmage pripeljal skupaj z Diete Questerjem. Hazemans in Quester sta si privozila tudi drugo mesto na nemškem 1973 Touring Car Grand Prixu na Nürburgringu, sicer pa je 3.0 CSL zmagoval na Touring Car tekmovanjih vsako leto od 1975 do 1979.

naisa-2015-3-csl (1)

Sprva je uporabljal enak motor kot 3.0 CS, nato pa je dobil zelo majhno povečanje na 3,003 ccm s povečanjem vrtine motorja za četrtino milimetra. To je bilo storjeno v avgustu 1972, in omogočilo CSL, da je dirkal v “več kot tri litrski” tekmovalni kategoriji. Leta 1973 je motor v 3.0 CSL dobil bolj bistveno povečanje na 3153 ccm. Ta končna različica 3.0 CSL je bila homologirana v juliju 1973, takrat pa je vozilo dobilo tudi aerodinamičen paket, ki je vključeval velike zračne reže, kratke plavuti vzdolž sprednjega odbijača in visok spojler. Spojlerji niso bili nameščeni v tovarni, bili so le priloženi in so bili vgrajeni šele po nakupu. To pa zato, ker je bila njihova uporaba na nemških cestah nezakonita. Polna aerodinamična oprema na dirkalnih CSL-ih je povzročila, da so dobili vzdevek “Batmobile”.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code