Bmwblog.com testira novi BMW serije 7 z Individual dodatki. Že prvi pogled v notranjost nam pove, da so želeli pri BMW doseči visok nivo kvalitete vozila.

V vozilu je vgrajen audio sistem Bang & Olufsen z kar 16timi zvočniki z možnostjo osvetlitve, ter najbolj atraktivnim zvočnikom, ki se dvigne iz armaturne plošče. Sedeži imajo opcijo masaže, gretja ali hlajenja. Za potnike na zadnjih sedežih je poskrbljeno z LCD zasloni.

Limuzino serije 7 poganja dizelski 3,0-litrski R6 motor z močjo 302KM. Moč so se odločili pri BMW zmanjšati za 10KM zaradi optimizacije porabe goriva.
Pri BMW trdijo, da takšna kombinacija skupaj z pogonom na vsa štiri kolesa vozilo iz 0-100 km/h pospeši v 6.1 sekunde. Takšen čas je za veliko limuzino, ki tehta 1840 kg zelo impresiven. V6 Motor, ki ga ima 740Ld xDrive je bil pri Ward’s imenovan za enega izmed 10tih najboljših motorjev leta 2014.
Odzivnost vozila je presenetljivo dobra in ne glede na vremenske razmere se vozilo na cesti obnaša stabilno. Na javnih cestah display opozarja na omejitve hitrosti, vendar to ni tako moteče, saj je s takim vozilom najbolša vožnja počasna in umirjena. Ima 5 nastavitev vožnje, najbolj atraktivni sta seveda Sport in Sport+.
S konkurentom, Mercedesom S razreda ga je težko primerjati. S ima namreč več prodaje kot BMW 7, A8, LX LS skupaj. Vendar je BMW vseeno vložil veliko truda in premišljenih potez za izboljšanje prodaje. S svojimi koncepti BMW Vision Future Luxury in Gran Lusso Coupe se bodo v prihodnosti poskušal približati Mercedesu.

BMW 740Ld naj bi prišel v razstavne prostore s prihodom pomladi 2014. Zanj pa bo potrebno odšteti min. 100.000,00 €.

2 KOMENTARJI

  1. BMW še nikoli ni imel V6 motorja, pač pa vrstni 6-valjnik (I6 oz. R6). Poleg tega 40d motor nima 255KM, kar je mimogrede 3KM manj od 30d motorja (258KM), pač pa ima 230kW (313KM). Če drži tista o zmanjšanju moči za 10KM, potem pridemo na 303KM.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code