Tako kot vsako leto, pri Schnitzerju tudi tokrat kraljujeta dva BMW modela. ACL2 je kot bistveno močnejši in peresno lahek Bavarec, osnovan na BMW M235i, ultimativna izbira za vse dirkalne navdušence. Seveda AC Schnitzerjev model, ki je bil predstavljen tudi kot le koncept, težko primerjamo s standardnim F87 M2. AC Schnitzer poudarja, da izdelek ni naprodaj, če pa bi ga prodajali v takšni obliki, bi zanj zahtevali približno 149.000,00 €.
Kaj je poleg spremembe aerodinamike tako posebnega? Njegovo srce seveda! Pod pokrovom se namreč ne skriva N55 enota, temveč S55 iz BMW M3/M4! 570 konjskih moči z lahkoto zasenči 370 konjev v M2 (vendar to ni njegov namen), prav tako pa je od slednjega za kar 150 kilogramov lažji. Kot “več je manj“, je Aachenska zelena pošast prejela razmerje moči/kilogramov 2,54 KM/kg.
ACL2 do stotice potrebuje pičle 3,9 sekunde, najvišjo hitrost pa ima omejeno na 330 km/h. Za piko na i na sebi nosi klasično oblikovana AC Schnitzer BiColor (red anodised/polished) 20-palčna platišča, oblečena v 285/25 ZR 20 Michelin PSS pnevmatike.
Družbo ACL2 dela še BMW X6 M50d xDrive s celo artilerijo Schnitzerjevih delov, ki mu omogočajo med drugim tudi povečanje moči za 36 kW/49 KM. Tudi pri rdečem X6 so aerodinamični deli zelo opazni, verjetno tudi zato, ker bavarski orjak na sebi nosi vse od sprednjega “lip” podaljška, zadnjega difuzorja, “Racing” zadnjega spojlerja, karbonskih pokrovov ogledal, Schnitzer embleme na levi in desni strani innenazadnje “Falcon widebody kit“, ki ga za malenkost razširi.
Notranjost ne vsebuje drastičnih sprememb: aluminijaste pedalke ter preproge z napisom podjetja dodajo le nekaj estetskega zadovoljstva za voznika. Oglejte si ga v spodnji galeriji.