Uvedba novih WLTP vozniških ciklov pri merjenju emisij izpušnih plinov je tako pospešila konec proizvodnje BMW M3 F80, saj se bavarcem zaradi bližajočega se konca življenjskega cikla tega modela, očitno ne splača predelovati proizvodnje in avtomobila. Tako kot v vse ostale avtomobile z bencinskimi agregati, bi morali tudi v tega s prvim junijem 2018 vgraditi Ottov filter trdih delcev, zato se je M oddelek odločil, da proizvodnjo enostavno zaključi prej, kot je bilo to sprva pričakovano.
Trenutna generacija BMW M3 je sicer že od začetka na voljo le v limuzinski različici, saj so kupejevsko različico prvič v zgodovini poimenovali M4. Zanimivo je to, da konec proizvodnje modela M3 ne bo imel vpliva na model M4, katerega bodo očitno do prvega junija uspeli opremiti s tem filtrom, zato bo prodaja potekala nemoteno še naprej.
Namestitev Ottovega filtra trdih delcev je sicer tehnično zelo zahtevna saj le ta zahteva dodaten prostor v izpušnem sistemu. Nekaj mesecev nazaj je M oddelek ravno tako naznanil, da bodo karbonsko pogonsko os zamenjali s tako iz jekla, kar bo do neke mere upravičila nadaljnja proizvodnja modelov BMW M4 Coupe in BMW M4 Cabrio, ukinitev samo modela M3 pa priča o prioritetah in zaslužku proizvajalca, saj so očitno izračunali, da se bolj splača predelati le en model, kot oba. Razlog lahko tiči tudi v možnih dobavnih količinah teh filtrov trdih delcev, saj ta predelava čaka množico vozil, kar bi lahko pomenilo trenutno pomanjkanje na trgu in zasoljene cene proizvajalcev.