Direktor BMW Group Harald Kruger je nedavno za Car and Driver povedal, da pri elektrifikaciji vozil ne prihaja do konfliktov, saj bo znamka ohranila odlično vozno dinamiko in fenomenalno prilagodljivost šasije. Poudarja tudi, da bo elektrificiran avtomobil prejel večjo zmogljivost, kar bo zagotovilo še en element njegove odličnosti.
Kljub temu, da bo BMW ponudil številne povsem električne, hibridne in priključno-hibridne različice do leta 2020 pa bo teh vozil do leta 2025 na trgu le 20 odstotkov. Ko bo napočil ta čas pa bo v ponudbi tudi pogon na vodikove celice, ki ga bodo sprva uporabljali največji modeli znamke.
Poleg elektrifikacije vozil bo BMW močno izboljšal tudi sistem avtonomne vožnje, ki ga bo nato uporabil v svojih različnih modelih.
Direktor razvojnega oddelka Klaus Frohlich je pred kratkim dejal: “Ni zabavno voziti v gneči. Ni zabavno parkirati na zelo tesnih parkiriščih. Avtonomne sposobnosti bodo tako na voljo vozniku, ponujale pa bodo različne operacije. Naši vozniki bodo lahko izbrali med različnimi pomagali. Naši avtomobili se dobro znajdejo v obeh zgoraj omenjenih situacijah.”
Ste pristaš elektrifikacije ali vam bolj diši čisti bencin?